کد خبر: 1000586
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با بیان این‌که سلامتی مردم مقدم بر اجتماعات مذهبی است، گفت: نسخه پزشکان و کادر درمانی برای عموم مردم حجت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار با پزشکان بیمارستان سینای تبریز با بیان اینکه تا رسیدن به وضعیت سفید از نظر شیوع ویروس کرونا باید اصول بهداشتی رعایت شود، اظهار کرد: تبریز جزو اولین شهرهایی است که برای حفظ سلامت مومنان نمازگزار در برابر شیوع ویروس کرونا درب‌های مصلی را بست و تا سفید شدن وضعیت این کار ادامه خواهد داشت.

امام جمعه تبریز افزود: برای حفظ سلامتی مردم در هر شرایط بحرانی در حوزه بهداشت نسخه پزشکان و کادر درمانی برای عموم مردم حجت دارد و باید همه ما نسبت به انجام دستورات مدافعان سلامت پایبند باشیم.

وی با تقدیر از زحمات همه پاسداران بهداشت و مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا گفت: هر چند یک روی این ویروس داشتن فاصله فیزیکی با دیگران است اما روی دیگر این میهمان ناخوانده افزایش وحدت و همدلی آحاد مردم و آشکار شدن ابعاد مختلف خدمات پزشکان مجرب و پرستاران کاربلد در درمان مردم است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب برای برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه اظهار کرد: یکی از اتفاقات مبارک در این ایام شکوه همدلی‌ها با محوریت مساجد است که خیران، بسیج مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان رهبری برای دستگیری از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا وارد میدان عمل شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر