کد خبر: 1000582
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز پنج دستگاه ونتیلاتور ( تنفس مصنوعی) جهت استفاده در بخش آی سی یو و جهت بهبود بیماران کرونایی در اختیار این شهرستان قرار داد.

محمد میرزا پور در جلسه ستاد کرونای شهرستان اظهار کرد: با اطلاع رسانی هایی که در خصوص حمایت از بیمارستان انجام شد تاکنون ۷۰۰میلیون تومان به سیستم بهداشت و درمان اهر از طریق خیران مساعدت شده است و در ماه مبارک رمضان این کمک ها به صورت افطاری ادامه دارد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان اهر با اشاره به تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان این شهر گفت: طی ۲ ماه گذشته بیش از ۱۱هزار نفر از مناطق مختلف ارسباران مراجعه کننده داشتیم که موفق به بهبودی ۸۲.۵ درصدی شده ایم.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در شناسایی مبتلایان به کرونا از طریق غربالگری، افزود: دو مرحله غربال گری توسط همکاران انجام شده است که در غربالگری مرحله اول از تعداد ۱۵۰ هزار مورد ۳۲۰ نفر مبتلا شناسایی شد که نزدیک ۲درصد بود و در مرحله دوم غربالگری نیز از تعداد ۹۴ هزار و ۲۸۰ نفر غربال شده ۳۵۷نفر مورد مشکوک شناسایی شد  که ۳.۲درصد را شامل می شود.

میرزاپور ادامه داد: در چنین مواردی همکاران بخش درمان ۱۴روز و به طور روزانه وضعیت بیمار را بررسی می کنند تا وضعیت مبتلا به طور کامل مشخص شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر