کد خبر: 991715
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
شهردار منطقه ۸ تبریز در جلسه پهنه فرهنگی نوبر خبر داد:
جلسه کاری شهرداری منطقه ۸ تبریز، پیرامون ایجاد پهنه فرهنگ و هنر تبریز با حضور شهردار، معاونین و مدیران منطقه ۸ برگزار شده و پیرامون بررسی طرح پهنه فرهنگ و هنر تبریز بحث و تبادل نظر گردید
در این جلسه دکتر مدبر شهردار منطقه هشت با اشاره به پتانسیل‌های بالای منطقه هشت در ایجاد مسیر‌های گردشگری، از تصویب پهنه فرهنگی تبریز و آماده سازی برای اجرا خبر داد.
شهردار منطقه ۸ افزود: پهنه فرهنگ و هنر تبریز از موزه استاد شهریار که کانون فرهنگی تبریز به حساب می‌آید شروع شده و تا میدان نماز که محل اتفاقات فرهنگی متعددی بوده ادامه خواهد یافت.
مدبر در ادامه گفت: پهنه فرهنگ و هنر تبریز محل ارائه کار‌های فرهنگی و هنری و اجرا‌های خیابانی خواهد بود که این پهنه از پیاده راه‌های مقصودیه و تربیت عبور کرده وعابرین در طول مسیر شاهد چندین موزه و اماکن تاریخی و گردشگری تبریز خواهند بود.
گفتنی است، پهنه فرهنگ و هنر تبریز شامل خانه­‌های تاریخی، موزه ها، گالری ها، فروشگاه ­های صنایع دستی و ... خواهد بود، که در واقع محل­‌هایی هستند برای مجموعه‌هایی از کسب و کار‌های فرهنگی و هنری، از جمله هنر خیابانی، تئاتر، هنر‌های آئینی و ... که مدت زمان ایستایی گردشگر، به تبع آن ارتقای رضایت ایشان، ایجاد اشتغال و درآمدزایی به همراه دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر