کد خبر: 939356
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تردد خودروها در تبریز با اجرای طرح محدوده کاهش آلودگی موسوم به LEZ، کنترل می‌شود.
جواد رحمتی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان با اشاره به اینکه همه ساله در فصل سرما، با پدیده وارونگی هوا مواجه هستیم، گفت: امیدواریم در راستای کاهش آلودگی کلانشهر تبریز، مردم از ترددهای غیرضروری توسط خودروهای شخصی و تک‌سرنشین در شهر خودداری کنند. 
  
وی ادامه داد: با اجرای طرح LEZ در مناطقی که آلودگی هوا بالا است، از ورود خودروهایی با میزان آلایندگی بالا جلوگیری می‌شود، هدف ما در بحث ترافیک، تامین آرامش و آسایش مردم و توجه به مسایل اجتماعی و در نظر گرفتن منافع عموم مردم است. 
 
وی ادامه داد: در برخی نقاط، مجبوریم تصمیماتی بگیریم که شاید در ظاهر مشکلات کوچکی ایجاد کند، اما این طرح‌ها برای افزایش ضریب امنیت مردم اجرا می‌شوند. 
  
رحمتی در ادامه با اشاره به طرح دسترسی به ساختمان جدید نظام مهندسی نیز گفت: نباید به خاطر دسترسی به یک ساختمان مسیر را ناامن کرد، تردد چند کیلومتر اضافه بهتر از ایجاد دسترسی خطرناک و ناایمن است. 
  
وی در پایان در خصوص طرح نحوه اتصال خیابان ارک به خیابان امام خمینی (ره)، متذکر شد: قطع دو درخت موجود در مسیر، راه حل مناسبی نبوده و درختان شهر به تازگی به اندازه کافی قطع شده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر