کد خبر: 921155
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
دیجیتال مارکتینگ ابزار های بسیار زیادی را داراست اما این ابزار ها چه کاربرد هایی را  در کسب و کار شما می تواند داشته باشد؟ در این مقاله به بررسی ابزار های قدرتمند دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ ابزار های بسیار زیادی را داراست اما این ابزار ها چه کاربرد هایی را  در کسب و کار شما می تواند داشته باشد؟ در این مقاله به بررسی ابزار های قدرتمند دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو

فکر کنید , قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل، قرار گرفتن در رتبه اول برای کلیدواژه مرتبط با کسب و کار ما تا چه اندازه میتواند برای ما پر فایده باشد.

پس از طراحی سایت ، سئو مهم ترین موضوع در حوزه دیجیتال مارکتینگ است.موتورهای جستجو از الگوریتم های بسیار پیچیده ای برای رتبه بندی صفحات وب در نتایج جستجو استفاده می کنند. هرچند حداقل ۲۰۰ فاکتور مهم برای بهبود رنک گوگل وجود دارد اما بک لینک ها، چگالی و تناوب تکرار کلمات کلیدی، ساختار و لینک های داخلی، بهینه سازی تایتل ها و توضیحات متا و سرعت بارگزاری مناسب، در کنار تولید محتوای ارزشمند، نسبت به سایر موارد اولویت داشته و تاثیر گذاری بیشتری دارند.

سئو به دو بخش اصلی تقسیم میشود:

درون صفحه ای (On-Page Optimization)

برون صفحه ای (Off-Page Optimization)

بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو  یا SEM

در واقع sem نسخه پولی seo است که در آن بازاریاب ها با خرید جایگاه های نخست نتایج جستجو برای کلمه کلیدی خاص و تبلیغ در آن، سعی در افزایش ترافیک ورودی و سرعت بخشیدن به پروسه های تولید دارند. اگر به دنبال پیشرفت در دنیای دیجیتال هستید حتما به دنبال آموزش سئو هم باشید.

Google AdWords سرویس تبلیغاتی گوگل و پرکاربردترین ابزار SEM  است.در این روش تبلیغات گوگل به ما این شرایط را میدهد تا با پرداخت پول به ازای هر کلیک، وبسایتمان را در نتایج جستجو برای کلیدواژه ای خاص نمایش دهیم.هر چند که استفاده از این ابزار سریع و ساده نیست و ساز و کارهای خودش را دارد؛ حتی ممکن است تبلیغ شما با بودجه ای کمتر، نمایش بیشتر و بازدهی بسیار بالاتری از تبلیغ رقیبتان برای همان کلیدواژه داشته باشد.

آشنایی با ابزار های مهم دیجیتال مارکتینگ اینتن

 بازاریابی محتوایی و Content Marketing

بازاریابی محتوایی حرکت و فعالیتی است که بازاریاب ها در آن روی تولید محتوای ارزشمند و انتشار آن بین مشتریان متمرکزمیشوند.

بازاریابی محتوا چیزی متفاوت با کپی رایتینگ است. در بازاریابی محتوایی با تولید و انتشار محتوا سعی در تولید لید و قانع کردن مشتری برای اقدام به خرید می کنیم. درحالیکه کپی رایتینگ بیشتر به* Packaging* شبیه است و نقش ترغیب کنندگی دارد.

در واقع توضیح اصلی بازاریابی محتوایی این است:

یک رویکرد استراتژیک بازاریابی است که روی تولید و انتشار محتوای با ارزش، مرتبط، و یکپارچه برای دستیابی به مخاطبان مشخص و نگهداری آنها انجام می شود.

آشنایی با ابزار های مهم دیجیتال مارکتینگ اینتن

 بازاریابی شبکه های اجتماعی  Social Media Marketing

شبکه های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط با مشتریان است.

به اشتراک گذاشتن محتوای وبساییتان در شبکه های اجتماعی مطمِئنا کاری هست که انجام میدهید این موضوع علاوه بر اینکه محصول شما بیشتر شناخته میشود روی سئو و بهبود رتبه شما در گوگل هم تاثیرات مثبتی می‌گذارد.

در واقع بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از فعالیت های بازاریابی آنلاین و فرایند افزایش ترافیک یا ورودی وب سایت یا کسب توجه به یک موضوع، از طریق رسانه‌های اجتماعی است.

 

تبلیغات کلیکی یا PPC

تبلیغات کلیکی PPC یا Paid Per Click کارکردی شبیه با بازاریابی موتورهای جستجو دارد.

در غالب شبکه های اجتماعی می توانید با تعریف تبلیغ مدنظرتان و انتخاب جامعه آماری هدف، آن را به کاربران نمایش بدهید و در ازای هر کلیکی که روی تبلیغ انجام می شود، هزینه ای مشخص پرداخت کنید.

برای استفاده از این کانال بازاریابی دو راه وجود دارد:

اول مذاکره و صحبت با وبسایتها و دومین راه خدمات آژانس های تبلیغاتی، کلیک یاب  و یا عدد و … برای تبلیغات موبایلی

تفاوت روش اول ودوم این است که در روش اول با اینکه انرژی وزمان زیادی صرف کرده اید اما کنترل بیشتری روی تبلیغات و کارهای خود دارید ول در روش دوم هر جند که تبلیغ شما به صورت گسترده تری پخش شده اما هیچ کنترلیروی آن ندارید.

آشنایی با ابزار های مهم دیجیتال مارکتینگ اینتن

 بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش Affiliate  Marketing

ما برای بازاریابی وابسته یک مثال ساده میزنیم که راحت‌تر متوجه موضوع شوید:

به یکی از دوستانتان رستورانی را که دوستش دارید، پیشنهاد می دهید. دوست شما از رستوران خرید می کند؛ دفعه بعد که مسئول رستوران یا فروشگاه را می بینید، ۱۰ درصد از مبلغ خرید را به خاطر معرفی دوستتان، به شما هدیه می دهد. بازاریابی وابسته، همکاری در فروش یا Affiliate Marketing  دقیقا یعنی همین

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

ایمیل یکی از بهترین ابزارها برای برقراری ارتباط ا مشتریان و لیدها یا سرنخ های فروش است؛ به ارسال ایمیل جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی، ایمیل مارکتینگ گفته می‌شود، این ایمیل‌ها معمولاً محتوای تبلیغاتی، ترویجی، پیشنهادی و ... دارند و به منظور کمک به ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند ارسال می‌شوند.

درباره شرکت دیجیتال مارکتینگ اینتن

یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت اینتن است ، اگر به دنبال خدماتی حرفه ای و قدرتمند در این حوزه هستید می توانید از خدمات اینتن استفاده نمایید. اینتن با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ بهترین کارشناسان این حوزه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار