کد خبر: 620789
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
سازمان غذا و داروي آمريكا ((FDA اعلام كرده كه كنسرو، كيك هاي خامه اي، پيتزا و در مجموع فست فودها يك عامل مهم مرگ و مير است...

سازمان غذا و داروي آمريكا ((FDA اعلام كرده كه كنسرو، كيك هاي خامه اي، پيتزا و در مجموع فست فودها يك عامل مهم مرگ و مير است. سازمان غذا و داروي آمريكا در اين هفته نسبت به اين نوع رژيم غذايي آمريكايي ها هشدار داد.

به گزارش نيوزويك سازمان غذا و داروي آمريكا تاكيد كرده كه به خاطر بهداشت عمومي، ممنوعيت فست فودها بايد جدي گرفته شود. چون مي تواند سالانه از 20000 حمله قلبي و 7000 مرگ و مير ناشي از بيماري هاي قلبي شود . الكل و سيگار هم از موادي است كه به طور منظم توسط آمريكايي ها مصرف مي شود.

مشروبات الكلي نزديك به 42000آمريكايي را فقط در سال 2010كشته است. اين حداقل آماري است كه در دسترس است. ميزان مرگ ناشي از بيماري كبد الكلي نيز بالغ بر 15990 نفر در همان سال بوده است. با لحاظ كردن حوادث و قتل اين تعداد بالغ بر 25000مورد مي شود. اگر شما مرگ ناشي از مستي تصادفات رانندگي را هم در نظر بگيريد بالغ بر 10228مورد است.

الكل همچنين برخلاف ترانس چربي ها همچنان رابطه مستقيمي با جرم و جنايت دارد. چنانكه بر اساس گفته سازمان دپارتمان عدالت آمريكا حدود 40 درصد از زندانيان به اتهام قتل در زندان هاي ايالتي به تنهايي تحت تاثير الكل مرتكب جنايات شده اند. اين سازمان همچنين اشاره مي كند كه حدود 3ميليون از جرائم خشونت آميز از جمله تجاوز به عنف، تجاوز جنسي و سرقت با نوشيدن مشروبات الكلي همراه بوده است. اين امر براحتي نشان مي دهد كه بين نوشيدن مشروبات الكلي و مرگ رابطه مستقيم وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار