کد خبر: 1239773
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز مرتکب جنایتی دیگر شد و جنگنده‌های این رژیم چادرهای آوارگان فلسطینی را در خان‌یونس بمباران کردند.

جوان آنلاین: منابع خبری فلسطین امروز شنبه خبر دادند که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایتی دیگر در غزه شده و جنگنده‌های رژیم اسرائیل چادرهای آوارگان فلسطینی را در منطقه «مواصی» خان‌یونس بمباران کردند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده ، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سپس اقدام به هدف قرار دادن تیم‌های امدادگران و دفاع مدنی کردند که در حین کمک رسانی به مجروحان بودند.

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه در واکنش اولیه به جنایت جدید صهیونیست‌ها در خان‌یونس اعلام کرد: دشمن صهیونیستی با بمباران اردوگاه های آوارگان در منطقه «المواصی» در خان‌یونس دست به کشتار وحشتناکی زد که بیش از 100 شهید و مجروح بر جای گذاشته است.

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه افزود: ما دشمن صهیونیستی و آمریکا را مسئول کامل ادامه کشتارهای هولناک علیه غیرنظامیان در نوار غزه می دانیم.

دفاع مدنی غزه نیز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی امروز تجمع غیرنظامیان فلسطینی را در خان‌یونس هدف قرار داد و مرتکب جنایت جدیدی شد.

وزارت بهداشت غزه نیز در آمار اولیه خود اعلام کرد که جنایت جدید صهیونیست ها در خان یونس تا این لحظه 20 شهید و 90 زخمی برجای گذاشته است. برخی منابع پزشکی نیز اعلام کردند تاکنون بیش از 50 فلسطینی در این جنایت به شهادت رسیده و بیش از 100 نفر هم مجروح شدند.

منابع فلسطینی  نیز اعلام کردند که تا این لحظه تعداد شهدا در حال افزایش است و به بیش از 300 شهید و مجروح رسیده است.

بر اساس این گزارش، بسیاری از مجروحین وشهدا هنوز  زیر خاک مدفون شده است.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی هستند، هدف از حمله به خان‌یونس هدف قرار دادن «محمد ضیف» فرمانده نظامی عزالدین قسام شاخه نظامی حماس بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار