کد خبر: 1239712
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ما در حوزه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور کشور آماده همکاری با دولت چهاردهم هستیم.

جوان آنلاین: سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در یکصد و‌ بیست و ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، پیروزی ملت ایران و حماسه انتخابات را تبریک گفت و اظهار داشت: حضور ۵۰ درصدی ملت ایران در انتخابات یک تودهنی به دشمنان و ضد انقلاب و یک حماسه و پیروزی برای ملت ایران بود که با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد.

به گزارش دفاع پرس، رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، حضور جناح‌ها و سلایق سیاسی را یکی از وجوه برجسته انتخابات دانست و گفت: اتفاق مهم انتخابات افزایش ۱۰ درصدی مشارکت نسبت به دوره اول بود که بی‌سابقه بود درحالی که حتی در سال ۱۳۸۴ وقتی مرحله دوم انتخابات برگزار شد، ۳درصد کاهش مشارکت داشتیم.

وی با بیان اینکه طبق آمار‌های مستند، ۹۰ درصد از افراد واجدشرایط، تمایل به شرکت در انتخابات داشتند، عنوان کرد: اینکه برخی می‌گفتند ۵۰ درصدی که در انتخابات شرکت نکردند، نظام را قبول ندارند یک تحلیل کاملاً غلط است چراکه بیش از ۴۰ درصد از این افراد در نظرسنجی‌ها تمایل به شرکت در انتخابات را داشتند ولی به‌علل مختلف بویژه مشکلات اقتصادی شرکت نکردند و تنها کمتر از ۱۰ درصد کسانی بودند که تمایل به شرکت نداشتند.

سردار کارگر با تاکید براینکه مقبولیت اصل نظام در این انتخابات مشخص شد و اگر شرایط فراهم باشد ۹۰ درصد مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری در دوره‌های پیشین همزمان با انتخابات شورا‌ها برگزار می‌شد و اگر این همزمانی رقم می‌خورد، افزایش مشارکت بیشتر از ۵۰ درصد وجود داشت.  

رئیس شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور، برگزاری موفق انتخابات در مدت‌زمان کوتاه ۴۰ روزه را هنر جمهوری اسلامی خواند و ادامه داد: این هنر جمهوری اسلامی است که ظرف ۴۰ روز بعد از شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه توانست یک انتخابات امن و سالم برگزار کند و همگی در امنیت و سلامت انتخابات اذعان دارند که از برکت جمهوری اسلامی، ولایت‌فقیه و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: ما همگی برای موفقیت دکتر پزشکیان دعا می‌کنیم؛ ایشان رئیس‌جمهور همه مردم کشورمان حتی کسانی که به ایشان رای نداده‌اند هستند و ما در حوزه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و راهیان نور آمادگی همکاری با دولت چهاردهم را خواهیم داشت و آماده‌ایم تا از رهنمود‌های رئیس‌جمهور منتخب استفاده کنیم.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: هرچه از زمان شهادت آیت‌الله رئیسی می‌گذرد بیشتر به عظمت، اخلاص، گذشت، حلم و تلاش ایشان پی‌می‌بریم؛ شهید رئیسی یک سنگ‌محک برای روسای‌جمهوری بعدی است. رهبر انقلاب درباره شهید رئیسی فرمودند، ایشان یک الگوی تراز برای رئیس‌جمهور بعدی باشند و تاکید بر تداوم راه ایشان داشتند و ۱۴ ویژگی را برای ایشان برشمردند.  

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، موفقیت‌های دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف از جمله راه و ترانزیت، مسکن و واگذاری زمین به روستائیان را مورد اشاره قرار داد و گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، عمر شهید رئیسی کفاف نداد تا ثمره این خدمات را ببیند. تبعیت ایشان که قلبا نسبت به مقام معظم رهبری وجود داشت، مثال زدنی بود. شخصا از نزدیک شاهد بودم که ایشان هرچه مسئولیت بیشتری می‌گرفتند، مخلصانه‌تر پیش می‌رفت. امیدواریم بتوانیم از اخلاق و افکار ایشان بیشترین بهره را ببریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار