کد خبر: 1239523
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
وزیر کشور گفت: با توجه به گرمای هوا با تمهیدات و اقدامات در نظر گرفته شده، زائران اربعین حسینی در کمترین زمان ممکن از مرز‌ها کشور خارج و وارد کشور عراق خواهند شد.

جوان آنلاین: احمد وحیدی وزیر کشور روز جمعه ۲۲ تیرماه در بازدید از مرز ببن المللی شلمچه اظهار کرد: در بازدید از چهار مرز خسروی، مهران، چذابه و شلمچه که تردد زائران اربعین حسینی در آن‌ها انجام می‌شود تمهیدات لازم برای تردد آسان زائران دیده شده است.

به گزارش فارس، وی افزود: امسال نیز مرز‌های خسروی، شلمچه، چذابه، مهران، باشماق و تمرچین آماده خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

وزیر کشور گفت: مرز سومار برای حمل و نقل مواکب آماده است و مواکب از این مرز بدون مشکل تردد خواهند کرد.

وحیدی بیان کرد: زیرساخت‌ها در مرز‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته و در زمان باقی مانده مشکلات رفع خواهند شد.

وی افزود: به حداقل رساندن مدت زمان ماندگاری زائران در مرز‌ها از اهداف وزارت کشور است تا زائران در کمترین زمان ممکن از مرز‌ها تردد کنند.

وحیدی گفت: در اربعین امسال مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در نظر گرفته شده و این مرز با ایجاد زیرساخت‌ها امکان تردد آسان را برای آن‌ها فراهم خواهد کرد.

وی افزود: ملت و دولت عراق در این سال‌ها به خوبی میزبانی خود را در برگزاری آئین اربعین حسینی ادا کرده‌اند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه در نشست‌های اربعین، دغدغه مسئولان ایرانی و عراقی فراهم ساختن سفری روان و آسان برای زائران امام حسین (ع) است، بیان کرد: این کار حد و مرزی نمی‌شناسد و ارزش این خدمت بزرگ در این است که فراتر از نژاد‌ها و حتی مذاهب است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار