کد خبر: 1239514
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره جلسه شکایت پرسپولیس از بیرانوند و همچنین جلسه استماع دادگاه CAS در پرونده لوکادیا مطرح کرد.

جوان آنلاین: هومن هدایتی درباره برگزاری اولین جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند اظهار داشت: این جلسه روز گذشته برگزار شد و ما تقاضای دریافت غرامتی به ارزش باقی مانده قرارداد این بازیکن با پرسپولیس را ارائه کردیم. بیرانوند برای فصل آینده قراردادی به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان با پرسپولیس داشت و طبق قانون علی‌الحساب درخواست دریافت همین میزان غرامت کرده‌ایم.

به گزارش تسنیم، وی در مورد اینکه ظاهراً علیرضا بیرانوند در جلسه بار دیگر مدعی شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارد، گفت: بله او ادعا کرد که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون طلب دارد، ولی ما مدارک و مستندات کامل خود را به کمیته وضعیت ارائه کردیم. قرار شد فیش‌های واریزی را هم تا روز یکشنبه تحویل دهیم که این کار را هم انجام خواهیم داد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در یک نمونه، واریز ۳۰۰ میلیونی به حساب بیرانوند داشتیم که وکیل او مدعی بود به جای ۳۰۰ میلیون، ۲۷۰ میلیون به حساب این بازیکن نشسته است! این مسئله خیلی عجیب است که سطح بحث را به خاطر ۳۰ میلیون تومان تا این حد پایین می‌آورند.

هدایتی عنوان کرد: در الحاقیه بیرانوند آمده که حق فسخ برای او ۱۵ روز پس از پایان مسابقات فصل ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ اعم از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی است؛ با توجه به اینکه فصل فوتبالی ۳۱ خردادماه تمام شد، بنابراین بیرانوند یک روز زودتر از فعال شدن بند فسخش هم اقدام به فسخ کرده است. توجه داشته باشید در الحاقیه نوشته شده پس از پایان فصل؛ با این حال باشگاه پرسپولیس ۱۳ روز پس از آخرین بازی خود تمام مطالبات بیرانوند را به او پرداخت کرده و به این ترتیب از هر دو بُعد که نگاه کنیم این فسخ غیر قانونی است.

وی در مورد اینکه آیا بحثی برای بازگشت بیرانوند به پرسپولیس در جلسه کمیته وضعیت مطرح شد؟ گفت: مسئول کمیته وضعیت اعلام کرد که می‌تواند فرصتی برای مذاکره قائل شود که بیرانوند گفت این‌ها می‌خواستند من را جلوی هواداران قرار دهند. من از او سؤال کردم منظورش از «اینها» کیست و باید شفاف بیان کند، اما جوابی نداد؛ بنابراین بحث بازگشت مطرح نشد و چنین چیزی وجود ندارد.

معاون حقوقی پرسپولیس در ادامه گفتگو با تسنیم در مورد جلسه استماع دادگاه CAS برای پرونده لوکادیا خاطرنشان کرد: لوکادیا در جلسه بیشتر مطالب گذشته خودش را تکرار کرد و توسط دو وکیلش سعی می‌کرد همان مطالب را بیان کند. باشگاه پرسپولیس چهار پرسش در جریان جلسه از لوکادیا پرسید که پاسخ هر چهار پرسش به نفع پرسپولیس بود و توسط پنل داروی صورتجلسه شد. مهم‌ترین پرسش این بود که آیا باشگاه پرسپولیس مقصر فسخ قراردادش بوده که لوکادیا اعلام کرد نه اینطور نیست و این یک احساس درونی او بوده است. پنل داوری هم در نهایت با این استناد که «برای صلح هیچ وقت دیر نیست» به طرفین پیشنهاد کرد که ظرف مدت ۱۰ روز با همدیگر مذاکرات توافقی داشته باشند. باشگاه پرسپولیس هم این فرصت را برای لوکادیا و وکلای او قائل شد که بتوانند رضایت ما را در موعد مقرر جلب کنند.

«درباره لوکادیا هم بعد از جلسه شایعه احتمال بازگشتش به پرسپولیس مطرح شد، آیا چنین چیزی در دستور کار قرار دارد؟» هدایتی در پاسخ به این پرسش گفت: اصلاً صحبت بازگشت او مطرح نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار