کد خبر: 1239485
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از ۱۰۸ هزار قلم تجهیزات پزشکی خبرداد.

جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در خصوص جزئیات کشف محموله قاچاق اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای پزشکی در جنوب تهران شدند.

به گزارش فارس، وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای قاچاق خارجی در انباری در شهرری تخلیه و دپو گردیده که توسط خودرو‌های شوتی از شهر‌های جنوبی به اطراف تهران منتقل شده و سپس به بازار ارسال می‌نماید.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کرده که مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نشده و مقادیر انبوهی کالا‌های پزشکی از نوع پانسمان مخصوص زخم‌های مزمن در محل دپو شده که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالا‌ها شامل: تعداد ۱۰۸.۳۶۷ قلم پانسمان مخصوص زخم‌های مزمن ساخت ایتالیا که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: مصرف کنندگان دارو‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به دلیل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولا به انواع بیماری‌ها و امراض دچار می‌شوند.

وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار