کد خبر: 1239253
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر مهدی الفتی همین حرکت تمریناتش را در المپیک انجام دهد به مدال خواهد رسید.

جوان آنلاین: کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی مهدی الفتی ژیمناست المپیکی ایران اظهار کرد: برای اولین بار در این رشته سهمیه المپیک کسب شده و این نشان می‌دهد که در این رشته ظرفیت وجود دارد. باید بیش از گذشته به این رشته توجه شود. این موفقیت‌ها متعلق به مهدی است اما در توسعه این رشته می‌تواند کمک کند. رشته سختی است و من تقدیر می‌کنم از شما و امیدوارم که موفق باشید. 

وی گفت: الفتی اعتماد به نفس خوبی دارد و ما امیدواریم همین را در المپیک حفط کند. هم اکنون چند حرکت انجام دادید و دو حرکت خیلی خوب بود و به گفته مربیان همین حرکت سبب کسب مدال می‌شود. 

وزیر ورزش گفت: نزدیک ۵۷۰ مکان اختصاصی برای ژیمناستیک داریم. این خیلی به ما کمک می‌کند. باید فدراسیون به باشگاه‌ها مجوز بدهد و لیگ پویایی انجام شود. سعی کردیم اعتبارات را نسبت به سال قبل افزایش دهیم. پرداخت خوبی به مجموعه فدراسیون‌ها داشتیم تا دستشان باز باشد. 

وزیر ورزش همچنین گفت: باید تمرکز خود را در المپیک بگذارید و گوش به فرمان مربی خود باشید. دغدغه شما هم حل خواهد شد و به آن فکر نکنید. 

هاشمی افزود: باید در سایه آرامش پیش روید. ژیمناستیک آسیب دیده و نباید دیگر بیش از این آسیب ببیند. در بخش تهیه تجهیزات هم مبالغی تعیین شده تا بهتر این رشته توسعه پیدا کند. 

اینچه‌درگاهی نیز گفت: خیرخواه از سال ۹۶ در تیم ملی مربی بود و از زندگی خود گذاشته است. الفتی هم بعد از ۶۰ سال سهمیه گرفت. البته او پیش‌تر در بخش جوانان هم سهمیه المپیک گرفته بود که به دلیل آسیب نتوانست برود. 

وی افزود: از شما هم تشکر می‌کنم که به ژیمناستیک نگاه می‌کنید و در بخش تجهیزات هم کمک کردید.

رضا خیرخواه سرمربی الفتی نیز گفت: سال‌های سختی را پشت سر گذاشتیم تا امروز مهدی به این مرحله رسیده است. ما برای کسب مدال بازی‌های ‌آسیایی هدفگذاری کرده بودیم. گرفتن سهمیه در المپیک خیلی سخت است و ما بدون هیچ امکاناتی سهمیه گرفتیم اما با قدرت ایستادیم. ایمان داشتیم که می‌توانیم و انجام شد. 

مهدی الفتی افزود: قول مدال نمی‌دهیم چون نه من و نه مهدی تجربه المپیک نداریم اما می‌رویم و تمام تلاش خود را می‌کنیم. با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم تمام زور خود را می‌زنیم و می‌خواهیم پرچم ایران را بالا ببریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار