کد خبر: 1239246
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
رییس شورای شهر کرج:
رییس شورای شهر کرج گفت: شورای ششم پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت کاری خود قرار دادند.

مسعود محمدی در آیین بهره برداری از نخستین فاز خط تندروی اتوبوس، با اشاره به اینکه این دوره شورای شهر نگاه ویژه‌ای به موضوع حمل و نقل عمومی داشته است، اظهار کرد: سال آخری که از عمر شورای شهر مانده است شاهد تحقق پروژه‌های مهم حوزه حمل و نقل هستیم، امروز وضعیت خطوط تندروی کرج و مترو مساعد است.
وی با اشاره به خرید اتوبوس‌های تندرو و اتوبوس‌های برقی و دیزلی، یادآور شد: طی آخرین مصوبه ای که در این حوزه وجود دارد مقرر شد مدیریت شهری در راستای خرید ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کند که امیدواریم پایان سال شاهد تحقق این مهم نیز باشیم.

محمدی با بیان اینکه بعد از گذشت سال ها از مصوبه این خط اتوبوس به بهره برداری رسید، اضافه کرد: در این راستا دیگر پروژه‌های حائز اهمیت مدیریت شهری اعم از لوپ سه راه رجایی، میدان جمهوری، مصلی کرج، تقاطع موذن و باغ موزه دفاع مقدس را در موعد مقرر به نتیجه برسانیم.
وی‌گفت: سعی داریم بتوانیم لوپ سه راه رجایی شهر می‌تواند در تردد و تسهیل به ما کمک کند تا طبق تابلویی که نصب شده آن را افتتاح کنیم، در این میان از همه کارشناسان کارگران و پیمانکار این پروژه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

رییس شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه سعی داریم همه پروژه ها از جمله میدان جمهوری هرچه زودتر به نتیجه برسد، افزود: در نظر داریم طبق روزشمار اعلامی ظرف یک ماه آتی شاهد افتتاح آن باشیم. 

برچسب ها: البرز ، کرج ، شورای شهر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار