کد خبر: 1239070
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
پیشکسوت استقلال گفت: جواد نکونام و استقلال باید از اشتباهات گذشته درس عبرت گرفته و تلاش کنند تا بتوانند رضایت هواداران را جلب کنند. هواداران از این تیم توقع قهرمانی دارند.

جوان آنلاین: محسن یوسفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امروز (سه‌شنبه) اظهار داشت: استقلال در فصلی که گذشت و منجر به نایب قهرمانی این تیم شد، در برخی مواقع حساس دچار اشتباه شد و همین موضوع قهرمانی را از این تیم گرفت.

به گزارش ایرنا، وی افزود: به طور حتم جواد نکونام و استقلال باید از اشتباهات گذشته درس عبرت گرفته و تلاش کنند تا بتوانند رضایت هواداران را جلب کنند. هواداران از این تیم توقع قهرمانی دارند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات باید بهترین عملکرد را داشته باشد و تیمی پر قدرت را ببندد که بتواند در سه جام لیگ برتر، لیگ نخبگان آسیا و جام حذفی نتایج خوبی کسب کند. استقلال در فصل جاری کار سختی را پیش رو دارد.

یوسفی تصریح کرد: با شروع تمرینات استقلال، فصل بدنسازی شروع می‌شود و در این مدت باید جواد نکونام تیمش را به بهترین شکل ممکن برای یک فصل پر فشار آماده کند.

وی تاکید کرد: فصل گذشته استقلال در برخی پست‌ها با کمبود بازیکن روبرو بود. این نقاط ضعف را سرمربی استقلال بهتر از هر کس دیگری می‌داند و باید نسبت به از بین بردن آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد. او بهتر از هر فردی می‌داند در چه پست تیمش به بازیکن نیاز دارد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال باید بهترین آماده‌سازی را برای فصل جدید در اختیار داشته باشد. اردوی مناسب و بازی‌های مناسب برگزار کند تا برای فصلی که از اهمیت زیادی برخوردار است به بهترین شکل ممکن آماده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار