کد خبر: 1238808
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری گردهم‌آیی کودکان عاشورایی به صورت همزمان در سراسر کشور خبر داد.

جوان آنلاین: فروهر معدنی در مورد برگزاری این رویداد مذهبی گفت: کانون پرورش فکری روز سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ مصادف با سوم محرم، که مزین به نام رقیه(س) دختر سه ساله اباعبدلله ‌الحسین(ع) است با شعار «میهمانان کوچک امام حسین(ع)»؛ گردهم‌آیی کودکان عاشورایی را با حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی با اشاره به این‌که حضور کودکان و نوجوانان در برخی از اتفاق‌ها و جریان‌ها موجب تربیت است، گفت: گردهم‌آیی کودکان عاشورایی یکی از این جریان‌های تربیتی است که به لطف خداوند بزرگ و به همت ستاد محرم و اربعین کانون پرورش فکری هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

معدنی تصریح کرد: نقش‌دهی آگاهانه و مسئولانه به نوجوانان و بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌یاران، استفاده از ظرفیت خانواده‌ها و گروه‌های مردمی و جهادی در این برنامه از انتظارهای معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری است.

مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون در پایان گفت: هر استان براساس بوم هر منطقه نسبت به طراحی و اجرای برنامه‌هایی مانند چاووشی‌خوانی، تعزیه، منقبت‌خوانی، روایت‌گری و خاطره‌گویی، معرفی‌ها، نقاشی، سرود و... اهتمام می‌ورزد.

برچسب ها: عاشورا ، کودکان ، محرم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار