کد خبر: 1238704
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
حمید نوری:
شهروند ایرانی که از سوی دولت بازداشت شده بود، می‌گوید که ادعاهای غربی‌ها درباره حقوق بشر نادرست است.

 جوان آنلاین: حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد، روز ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ پس از تحمل هزار و ۶۸۰ روز حبس به ایران بازگشت. وی در مورد بازداشتش گفت: منافقان و معاندان از آزادی من بسیار عصبانی بوده و شوکه شده‌اند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه دشمنان از جمله منافقین و کسانی که به بازداشت من امید بسته بودند، کسانی بودند که می‌گفتند حمید نوری به هیچ وجه آزاد نخواهد شد، اظهار کرد: حتی فردی که باعث بازداشت من شده بود، گفته بود که حمید نوری آزاد نخواهد شد.

نوری، بیان کرد: این افرادی که به خود مغرور شده بودند، می‌گفتند که خدا هم نمی‌تواند حمید نوری را آزاد کند؛ اما خدا من را آزاد کرد.

حمید نوری در ادامه درباره ادعای غربی‌ها در موضوع دفاع از حقوق بشر، تاکید کرد: ادعاهای غربی‌ها درباره حقوق بشر خنده‌دار است چراکه غربی‌ها کلمه حقوق بشر را مصادره کرده و به سخره گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: همین مدعیان حقوق بشر من را که یک شهروند معمولی هستم و به یک سفر رفته بودم، بازداشت و بیش از هزار و ۶۰۰ روز در سلول انفرادی حبس کردند.

نوری گفت: اقدامی که علیه من انجام شد نمونه حقوق بشر آمریکایی، غربی و سوئدی است.

شهروند ایرانی آزاد شده از زندان سوئد در پایان، گفت: من در این مدت در سلول انفرادی با انواع شکنجه‌های جسمی، روحی و روانی مواجه بودم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار