کد خبر: 1238612
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درخصوص احتمال وقوع باد و توفان شدید و گسترش گردوخاک در استان تهران هشدار داد و از گروه‌های حساس خواست امروز و فردا در خانه بمانند.

جوان آنلاین: حامد یزدی‌مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بعدازظهر امروز از صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی‌بر وزش باد خیلی شدید همراه با خیزش گردوخاک محلی و انتقال از استان‌های هم‌جوار خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی این سامانه از امروز یکشنبه ۱۷ تیرماه آغاز و تا پایان اواخر وقت فردا دوشنبه ۱۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، وی گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی منطقه اثر این سامانه، نیمه جنوبی و غربی استان تهران به‌ویژه نوار جنوبی استان خواهد بود و توصیه اکید مدیریت بحران این است که گروه‌های حساس از حضور در فضای باز خودداری کنند و حتی‌المقدور در خانه بمانند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به مناطق اثر مخاطره بر ضرورت پرهیز از حضور افراد در مناطق مرتفع مثل برج‌ها و دکل‌ها تأکید کرد و افزود: از ذی‌نفعان می‌خواهیم نسبت به مستحکم‌سازی تابلو‌های تبلیغاتی، پوشش گلخانه‌ها وداربست‌ها اطمینان حاصل کنند و از انجام امور عمرانی بپرهیزند.

یزدی‌مهر در ادامه بر لزوم اجتناب از پرواز با گلایدر و هواپیما‌های سبک تأکید و عنوان کرد: مردم عزیز به‌خصوص ساکنان مناطق مذکور از توقف کنار درختان و سازه‌های نیمه‌کاره به‌طورجدی خودداری کنند.

وی همچنین عنوان کرد: باتوجه‌به هشدار نارنجی صادر شده آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی الزامی است و مدیریت بحران در حالت آماده‌باش خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار