کد خبر: 1238546
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
نشست خبری مشترک «خوان کارلوس گاریدو»، سرمربی جدید تیم فوتبال و «رضا درویش» مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، صبح یکشنبه ( ۱۷ تیر ۱۴۰۳) در ساختمان مرکزی بانک شهر برگزار شد.

جوان آنلاین: نشست خبری خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس از ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه امروز و پس از امضای قرارداد این مربی آغاز شد.

وی در ابتدا گفت: از حضور شما بی نهایت سپاسگزارم. افتخار بزرگی برای من است که مربی پرسپولیس هستم. به خوبی می‌دانم باشگاه بزرگی است و همه تیم‌های بزرگ وجه اشتراک زیادی دارند که مهم‌ترین آن، هواداران هستند و این واضح است که پرسپولیس به خاطر هوادارانی که دارد در دنیا شناخته شده است.

گاریدو عنوان کرد: چیزی که برای من اهمیت دارد این است که هواداران از حضور من راضی باشند. قهرمانی میسر نمی‌شود مگر با اتحاد تا بازی‌ها را یکی پس از دیگری ببریم. باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند. در کنار اینکه بازیکنان خوبی داریم دوست دارم به تک تک آنها کمک کنم تا عملکردشان بهتر شود. کاری که باید کنیم این است که با عملکرد خوب در تمرینات به هدف خود برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت نقل‌وانتقالات این باشگاه عنوان کرد: آن طور که من می‌دانم باشگاه دارد در این زمینه فعالیت می‌کند. من با رضا درویش و حسین بادامکی در خصوص نقل‌وانتقالات صحبت کرده‌ام. احساس می‌کنم هفته آینده زمانی است که باشگاه می‌تواند در خصوص بازیکنان تصمیم گیری کند و بازیکنان جدید را جذب کند. البته ما همین حالا نیز تیم خوبی در اختیار داریم.

وی در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا عنوان کرد: واضح است که پرسپولیس همیشه عطش قهرمانی دارند و این خصوصیت باشگاه‌های بزرگ است. بازیکنان نیز به خوبی می‌دانند هدف ما چیست. شما دستور دارید که باید برنده شوید و این تنها راه ماست. کار کردن با چنین تیمی خوب و لذت بخش است. ما نماینده میلیون ها هوادار هستیم و آنها توقع دارند همیشه برنده باشیم و باید به قهرمانی برسیم. بازیکنان ما کیفیت لازم برای رقم زدن هر قهرمانی را دارند. هر کس در هر بخش باشگاه باید ذهن برنده و قهرمان را داشته باشد

گاریدو در مورد اینکه آیا از جدایی برخی بازیکنان کلیدی پرسپولیس همچون بیرانوند و ترابی، اطلاع دارد، گفت: بله از جدایی آنها اطلاع دارم اما می دانم پرسپولیس تیم بزرگی است. مطمئنم باشگاه در تلاش است تا بازیکنان باکیفیتی را جذب کند اما موضوع مهم این است که بازیکنان باید عاشق این تیم باشند و عطش پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه برای حضور در این تیم با مربیان خارجی شاغل در لیگ ایران مشورت کرده، اظهار داشت: مستقیما صحبتی در این خصوص نداشتم. می‌دانم در سالیان اخیر مربیان خوب زیادی به ایران آمدند.

وی در مورد امکانات تیم پرسپولیس تصریح کرد: من دیروز امکانات تیم را بررسی کردم و به نظرم وضعیت خوب است و هر چیزی سر جای خودش قرار دارد و با آنچه که من لازم دارم تطبیق دارد.

گاریدو در پاسخ به این سوال که آیا خودش در خصوص نقل‌وانتقالات تیم تصمیم‌گیرنده است، یادآور شد: من کار خودم را انجام می‌دهم و تیم را مدیرعامل و مدیر فنی می‌بندند، من و بقیه باید سکوت کنیم و کار خودمان را انجام دهیم و اگر از من نظر خواستند حتما نظر می‌دهم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به منفعل بودنش در این تیم عنوان کرد: مثل هر شخصی در دنیا هر برخورد در شرایط مختلف قابل تغییر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار