کد خبر: 1238493
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
شهردار احمدآبادمستوفی:
شهردار احمدآبادمستوفی ضمن مهم و بنیادین دانستن پتانسیل‌های شهر در جهت ترقی و تعالی، وعده داد که برنامه‌های توسعه شهری با مدیریت‌ مدبرانه منابع مالی و کار و تلاش جهادی عوامل‌ خدوم مدیریت‌ شهری تداوم‌ خواهد يافت.
بهاره عشقی صابر

هادی شرفی شهردار احمدآبادمستوفی در حاشيه جلسه ملاقات مردمی هفتگی سه‌شنبه ۱۲ تیرماه بیان کرد: باید در نظر داشت که برای حرکت مثبت و مؤثر مجموعه‌ای چون شهرداری و افزايش قابل قبول راندمان کاری آن، مدیریت‌ صحيح و مدبرانه منابع مالی و همچنين خلق و ايجاد منابع درآمدی پايدار و قابل اتکا، مسأله‌ای بسيار مهم و بنیادین است که میبایست با حساسیت و جديت فراوان‌ در خصوص آن عمل کرد.

شرفی اضافه‌ کرد: در این راستا و در دوره جديد مدیریت‌ شهری، اقدامات قابل تأملی در این حوزه صورت گرفته است و به ویژه با حضور برادر عزیز و گرانقدرم جناب آقای احمدوند در جايگاه مدیر مالی، بحث بهینه‌سازی هزینه‌کرد منابع مالی و جهت‌دهی آن به سمت بهره‌وری حداکثری و حذف امکان‌ اتلاف منابع در دستور کار قرار گرفته‌ که به واقع شرایط مطلوب‌تری را بدین لحاظ ايجاد کرده و موجبات بهبود فرآيندهای کاری را در مجموعه‌ مدیریت شهری فراهم آورده است.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با تاکید بر استمرار فرآیند مرتبط با انجام‌ تدابیر کارا و مؤثر در حوزه مالی برای دستیابی به حداکثر کارآیی و بهره‌وری، همچنين عنوان داشت‌: مسأله‌ مهم دیگر که باید بدان در نظر داشت و در راستای خدمتگزاری به همشهریان نکته‌ای مهم و کليدی به شمار می‌رود، لزوم کار و تلاش جهادی بنده‌ کمترین و کلیه همکاران شریفم در مجموعه‌ مدیریت شهری و خدمات‌رسانی به شهروندان گرامی در سرحد توان و انرژی است .

وی ادامه داد : در این زمینه نیز با برگزاری جلسات هم‌اندیشی با همکاران پرتلاشم در واحدهای مختلف شهرداری و احصاء و ترسیم خطوط کلی جريان خدمت و اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم دیگر مرتبط با فرآیندهای اداری مرسوم، سعی داشته‌ایم تا به خوبی اقدام نماییم که با لطف و یاری خداوند منان هم در جهات مختلف مؤثر و کارآمد بوده است.

شهردار احمدآبادمستوفی در جلسه ملاقات مردمی این هفته هم میزبان شماری از شهروندان گرامی و ارباب رجوع محترم بود و با بررسی مسائل مطروحه از سوی آنان‌، نکات و اقدامات لازم را اعمال داشت.

شهردار همچنين در گفت‌وگو با همشهریان، برخی از برنامه‌‌های مدیریت‌ شهری در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و... را تشريح نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار