کد خبر: 1238349
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به پایان انتخابات و پیروزی دکتر مسعود پزشکیان
قدردان «همه مردم ایران» هستیم. چه آن‌ها که به ایشان رأی دادند - به ویژه اکس‌هایی که برگشتند- و چه آن‌ها که به جناب آقای دکتر جلیلی و چه عزیزانی که اصلاً رأی ندادند. امروز روز شکرگزاری ملی است. این مردم بودند تعارضات سیاسی را تعیین تکلیف کردند و راه ادامه کشور را مشخص کردند. 

جوان آنلاین: با پایان رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری دولت چهاردهم و انتخاب جنای آقای دکتر مسعود پزشکیان با اکثریت آرا، کاربران شبکه‌های اجتماعی در توییت‌ها و نوشته‌هایی این پیروزی را به دکتر پزشکیان تبریک گفتند و برای ایشان در خدمت به مردم آرزوی موفقیت کردند. کاربران همچنین از همه کسانی که برای افزایش مشارکت تلاش کردند، تقدیر کردند. آن‌ها تأکید داشتند که پیروز واقعی این صحنه مردم ایران خواهند بود. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 محمدجواد آذری جهرمی:
قدردان «همه مردم ایران» هستیم. چه آن‌ها که به ایشان رأی دادند - به ویژه اکس‌هایی که برگشتند- و چه آن‌ها که به جناب آقای دکتر جلیلی و چه عزیزانی که اصلاً رأی ندادند. امروز روز شکرگزاری ملی است. این مردم بودند تعارضات سیاسی را تعیین تکلیف کردند و راه ادامه کشور را مشخص کردند. 
 سیدپویان حسین‌پور:
حضرت آقا در پیام تبریک برای برگزاری انتخابات و انتخاب رئیس‌جمهور منتخب، «به همه فعالان این صحنه حساس مخصوصاً جوانان پرشور ستاد‌های انتخاباتی نامزدها» تبریک گفتند... یعنی همه مأجورند نه فقط انقلابی‌ها... پدر یعنی این مرد. 
 فاطمه محمدی:
‏در تمام این مدت ‎زهرا پزشکیان و حضور تمام‌قدش کنار پدر بیش از هر چیزی به چشمم آمد. دلم می‌خواست این موفقیت را به او که گویی جای خالی مادرش را پر می‌کرد، تبریک بگویم. آقای رئیس‌جمهور حالا دیگر همه دختران ایران برای شما زهرا هستند، امیدوارم طبق وعده‌های‌تان برایشان سنگ تمام بگذارید. 
 سیدیاسر جبرائیلی:
پیروزی آقای پزشکیان را به ایشان تبریک عرض می‌کنم. از خدای متعال توفیقات ایشان را در پیروی از سیره مولا علی (ع) و محقق ساختن سیاست‌های کلی نظام، مسئلت دارم. امیدوارم سرنوشت دولت‌های گذشته برای ایشان آیینه عبرت باشد و از سیاست‌های خانمان‌سوز نئولیبرال فاصله بگیرند. 
 محمود غلامی:
پیروز اصلی انتخابات نظام اسلامی و مردم هستند که هر یک با نقش‌آفرینی مؤثر جمهوریت، امید و اعتماد را دوباره زنده کردند. ان‌شاءالله این انتخاب نتایج خوب و ملموسی برای اسلام، ایران و مردم داشته‌باشد. 
 حسین انتظامی:
رقابت تمام شد. ادب پیروزی و ادب شکست به ویژه در سطح هواداران ضروری است. برای ترمیم زخم‌ها و توسعه ملی به همدلی نیاز داریم نه کینه و زخم زبان. 
 حمید کثیری:
درصد مشارکت اعلام شد: «۸/۴۹ درصد» به سادگی می‌شد گفت ۵۰ درصد! هم برای نظام بهتر بود و هم کسی خورده نمی‌گرفت، اما جمهوری اسلامی به میزان همین ۲/۰ درصد هم از رأی مردمش حراست می‌کند. هنوز دو سال از هرج و مرج و ناامنی‌های زن، زندگی، آزادی نگذشته. 
 محمدصادق عبداللهی:
آقای پزشکیان! سلام. امروز شما رئیس‌جمهور همه ایران شدید. عرض تبریک و ممنون که با حضورتان برای بخشی از جامعه مایه امید، حضور و آشتی با صندوق رأی بودید، اما جناب پزشکیان این امید به همان میزان که ارزشمند است، بار مسئولیتی سنگین دارد بر دوش شما. تلاش کنید مرهمی باشید بر درد‌ها و رنج‌ها. اگر این امید ناامید شود، آن وقت خیلی از چیز‌ها معنای خودش را می‌بازد و اعتماد‌ها برای همیشه از دست می‌رود. 
 محمدعلی میرزایی:
پیروز ‎انتخابات مردم بودند. افزایش چشمگیر ‎مشارکت مردم ایران دردور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشهود بود... زنده‌باد ‎ایران و ایرانی... 
 مجید شاکری:
بازگشت مشارکت به مرز ٥٠ درصد در حضور انواع ناملایمات و تلخى‌ها و اینکه وزن‌کشى سیاسى بین دو نگاه متفاوت با موفقیت و بدون هیچ شائبه از طریق صندوق رأى انجام شده واقعاً باعث خوشحالى است. صحنه‌هاى رأى دادن ایرانیان خارج کشور در آن شرایط سخت، دل هر ایرانى وطن دوستی را شاد مى‌کند. 
 تینا امین:
آقای رئیس‌جمهور پزشکیان گرامی، ان‌شاءالله از امروز به بعد هم رویکردتان نگهداری و تقویت جوانه‌های امیدی باشد که در دل‌ها کاشته‌اید. صدا و پیام اکثریتی که رأی ندادند را بشنوید. از امروز شما رئیس همه جمهور هستید. ما همه با هم برای ایران تلاش می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار