کد خبر: 1238303
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
حزب‌الله لبنان توپخانه رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار داد.

جوان آنلاین: حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد که در حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و پاسخ به تجاوزهای دشمن به روستاهای جنوبی لبنان و خانه‌های غیرنظامیان با تعدادی پهپاد انتحاری، توپخانه‌های دشمن صهیونیستی وابسته به گردان ۴۰۳ تیپ ۹۱ واقع در منطقه بیت هلل را هدف قرار داده است.

حزب الله تاکید کرد که این گردان روز جمعه به مردم لبنان تجاوز کرد و حمله پهپادی امروز به طور دقیق به اهداف خود اصابت کرد.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان یک روز پس از عملیات طوفان الاقصی (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) و حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و آموزشی نوار غزه، در اقدامی هماهنگ با مقاومت فلسطین، اقدام به هدف قرار دادن پایگاه های نظامی، جاسوسی و شنود صهیونیست ها در شمال سرزمین های اشغالی کرد.

در اثر این حمله ها، تاکنون برخی از پایگاه های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست نیز از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند و موج «مهاجرت معکوس» از اراضی اشغالی سرعت گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار