کد خبر: 1238271
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به ازسرگیری مذاکرات آتش‌بس غزه از چند روز آینده تاکید کرد که هنوز اختلاف‌نظرهایی وجود دارد.

جوان آنلاین: دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مذاکرات درباره آتش‌بس غزه طی چند روز آینده از سر گرفته می‌شود.

همچنین این دفتر تاکید کرد که اختلاف‌نظرهایی درباره برقراری آتش‌بس در غزه و آزادسازی صهیونیست‌های بازداشت‌شده میان طرف‌های مذاکره وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «معا» فلسطین، دفتر نتانیاهو در ادامه نیز اعلام کرد که «دیوید بارنیا» رئیس سرویس موساد پس از نشست اولیه‌ای در دوحه با طرف‌های میانجی که برای رسیدن به یک توافق تلاش می‌کنند، از قطر بازگشت.

پیشتر برخی رسانه‌های غربی گزارش دادند که یک هیئت از رژیم صهیونیستی به ریاست بارنیا پس از نشست‌هایی با میانجی‌های قطری درباره پاسخ جنبش حماس به پیشنهاد آتش‌بس در غزه، دوحه را به مقصد اراضی اشغالی ترک کردند.

نتانیاهو روز پنج‌شنبه پس از آنکه حماس آمادگی خود را برای تبادل نظر درباره مساله توقف جنگ اعلام کرد، تصمیم گرفت هیئتی را برای مذاکره درباره آزادی صهیونیست‌های بازداشت شده در غزه به دوحه اعزام کند.

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا از این تصمیم نتانیاهو استقبال کرد.

واشنگتن بر این باور است که حصول توافقی که به آزادی صهیونیست‌های بازداشت‌شده و برقراری آتش‌بس در نوار غزه منجر شود، می‌تواند به برقراری آرامش در مرزها با لبنان نیز منتهی شود چراکه شرایط در آنها به شدت دچار تنش است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار