کد خبر: 1237908
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از تلاش برخی اسرای صهیونیست برای خودکشی خبر داد.

جوان آنلاین: «ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس امروز (چهارشنبه) گفت که تعدادی از اسرای دشمن صهیونیست در نتیجه ناامیدی شدید به دلیل بی‌توجهی کابینه رژیم صهیونیستی به آزادی آنها، اقدام به خودکشی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، وی همچنین به تغییر رفتار تیم‌های حفاظت سرایا القدس از اسرای صهیونیست اشاره کرد و گفت: این اسرا از برخی خدماتی که پیش از این به آن‌ها ارائه می‌شد، محروم شده‌اند و دلیل آن جنایت وحشیانه النصیرات است که دشمن جنایتکار صهیونیست مرتکب شد و طی آن صد‌ها فلسطینی بی‌گناه را قتل‌عام کرد. علاوه بر آن تداوم سیاست شکنجه مستمر اسرای فلسطین در زندان‌های رژیم صهیونیستی از دیگر اقدامات ظالمانه این رژیم است.

ابوحمزه تأکید کرد: ما در سرایا القدس تصمیم گرفته‌ایم با اسرای دشمن همان رفتاری را داشته باشیم که با اسرای فلسطین در داخل زندان‌های صهیونیست رفتار می‌شود تا زمانی که کابینه تروریستی اقدامات ظالمانه علیه ملت فلسطین و اسرای ما را متوقف کند.

در همین ارتباط «محمد ابو سلمیه» مدیر بیمارستان الشفاء که روز دوشنبه به همراه ۵۰ اسیر دیگر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شد، گفت: رژیم اسرائیل در زندان‌های خود خدمات پزشکی به اسیران ارائه نمی‌کند بلکه بر خلاف کنوانسیون‌های بین المللی به آن‌ها حمله می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از حمله تجاوزگرانه خود به نوار غزه هزاران شهروند فلسطینی از جمله زنان و کودکان خردسال را اسیر و در بازداشتگاه‌های خود نگهداری می‌کند. کادر و پرسنل بیمارستانی از جمله پرسنل بیمارستان شفاء از جمله این اسیران هستند. پیش از این منابع خبری فاش کردند که شرایط نگهداری اسیران فلسطینی نظیر بازداشتگاه بدنام گوانتانامو آمریکا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار