کد خبر: 1237893
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از پرداخت ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بابت ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی و کمک معیشت بیش از ۴ میلیون بازنشسته کشور برای ماه‌های فروردین تا خرداد خبر داد.

جوان آنلاین: میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم و شهید جمهور در مورد ارتقای معیشت اقشار بازنشسته و مستمری‌بگیر گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم دولت مردمی سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی، توجه به معیشت و زندگی بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز بود.

به‌ گزارش تسنیم، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در استمرار این نگاه، دولت محترم براساس مصوبه‌ای که در هفته گذشته به موجب قانون بودجه داشت؛ به همه صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ کرد که ۳ میلون تومان بابت متناسب‌سازی فروردین تا خرداد به‌صورت علی‌الحساب برای متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان واریز کنند.

وی ادامه داد: ما اعلام کرده بودیم که در تلاش هستیم به محض تأمین منابع که رقمی بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان را شامل می‌شود؛ این مبلغ علی‌الحساب را پرداخت کنیم. به لطف خداوند متعال و با همکاری سازمان برنامه و نظام پولی و بانکی کشور و عزیزانی که در سازمان تلاش کردند، این منابع تأمین شده و طی ساعات آینده مبلغ ۳ میلیون تومان به حساب همه مستمری‌بگیران و بازنشستگان عزیز سازمان تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.

موسوی با بیان اینکه بعد از این ما در تعامل با بازنشستگان عزیز و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی، احکام و شرایطی را که به موجب قانون بایستی تطبیق و اجرا کنیم، جمع‌بندی خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: این واریز برای همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهد بود و با هماهنگی فنی با بانک، همین امروز به صورت کامل به حساب همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار