کد خبر: 1237691
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از موشک‌باران پادگان صهیونیستی «کریات شمونه» و حمله توپخانه‌ای به موضع نظامی صهیونیستی «جل العلام» خبر داد.

جوان آنلاین: حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که حملات موشکی و توپخانه‌ای جدیدی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

به گزارش مهر، اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستا‌های مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه در شهرک الزلوطیه که به شهادت یک غیرنظامی انجامید، رزمندگان مقاومت اسلامی روز سه‌شنبه دوم جولای ۲۰۲۴ پادگان کریات شمونه را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۴۵ عصر روز سه‌شنبه دوم جولای ۲۰۲۴ موضع جل العلام را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که نزدیک به ۳۰ موشک از سمت لبنان به سوی «کریات شمونه» و مناطق پیرامونی آن شلیک شده است.

این رسانه‌ها اذعان کردند که در این حمله موشکی یک ساختمان در «کریات شمونه» به صورت مستقیم مورد اصابت قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند که در پی هشدار‌های صادرشده در خصوص برخورد چندین موشک به مناطق اشغالی، شهرداری شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» از شهرک‌نشینان خواسته به پناهگاه‌ها بروند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار