کد خبر: 1237679
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
اگر در دنیای امروزی کسب و کار، تجربه حضور داشته باشید به احتمال زیاد درباره وبسایت شرکتی یا وبسایت کسب و کار و مزایای آن آشنا هستید. اما برای به دست آوردن بینش گسترده تر و جامع تری نسبت به این موضوع این مقاله را برای شما گردآوری نموده ایم تا به طور دقیق تر شما را با این کانسپت دنیای امروزی و مدرن و مزایای آن آشنا سازیم.

تبلیغات :::..::...::...

اگر در دنیای امروزی کسب و کار، تجربه حضور داشته باشید به احتمال زیاد درباره وبسایت شرکتی یا وبسایت کسب و کار و مزایای آن آشنا هستید. اما برای به دست آوردن بینش گسترده تر و جامع تری نسبت به این موضوع این مقاله را برای شما گردآوری نموده ایم تا به طور دقیق تر شما را با این کانسپت دنیای امروزی و مدرن و مزایای آن آشنا سازیم.

وبسایت شرکتی به نوعی از وبسایت گفته می شود که متعلق به یک کسب و کار است و در آن اطلاعات بسیار گوناگون و متنوعی در رابطه با آن کسب و کار برای کاربران به نمایش گذاشته می شود. به علاوه مشتریان می توانند از طریق این وبسایت با کسب و کار مورد نظر تعاملات مختلفی داشته باشند. 

شاید برای صاحبان کسب و کار این سوال به وجود بیاید که نیاز به طراحی سایت شرکتی برای کسب و کار خود دارند یا نه؟ در ادامه به اثرات و مزایایی که یک وبسایت شرکتی می تواند داشته باشد اشاره می کنیم.

دلایل و مزایای داشتن وبسایت شرکتی

حضور آنلاین یک کسب و کار ، می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. مزایایی که یک وبسایت برای کسب و کار شما خواهد داشت بسیار زیاد است. اما اگر بخواهیم به طور خلاصه این مزایا را جمع بندی کنیم می توانیم به این 4 مورد اصلی اشاره نماییم:

* افزایش اعتبار

* شناخته شدن کسب و کار

* افزایش فروش و درآمد

* برقراری ارتباط با مشتریان

داشتن وبسایت نه تنها برای کسب و کارهای بزرگ کاربرد دارد، بلکه برای کسب و کارهای بسیار کوچک و صاحبان مشاغل مانند پزشکان نیز قابل پیاده سازی و بهره وری است. "در جامعه پزشکی تعداد زیادی از پزشکان جوان اما ماهر وجود دارند که هنوز شناخته نیستند و مردم از حضور آنها بی‌خبرند؛ بنابراین طراحی سایت پزشکی به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند و کارآمد برای پزشکان عمل می‌کند و آنها می‌توانند خدمات تخصصی خود را به مشتریان بیشتری معرفی کنند."

1-افزایش اعتبار

در فضای دیجیتال امروزی، حضور آنلاین یک کسب و کار که یکی از نمودهای آن داشتن وبسایت است، یک نشانه است. وقتی که کاربران از حضور آنلاین شما اطلاع می یابند می توانند به شما اعتماد کنند چرا که شما بخشی از زندگی روزمره مشتری خود را دیده و پوشش داده اید.

حتی گفته می شود 75 درصد از مصرف کنندگان بر اساس طراحی وب سایت در مورد اعتبار یک کسب و کار قضاوت می کنند.

یک وب سایت اعتماد ایجاد می کند. مشتریان شما که مصرف کنندگان فن آوری هستند از شما انتظار دارند که یک وب سایت داشته باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما بیابند.

گفته می شود 81 درصد از خریداران قبل از خرید، تحقیقات آنلاین انجام می‌دهند. نداشتن وب سایت می تواند به اعتبار شما آسیب برساند.

البته برای اینکه این اعتبار تداوم پیدا کند باید به دو اصل صداقت و به روز بودن توجه ویژه ای داشته باشید.

2-شناخته شدن کسب و کار

امروزه مشتریان قبل از امتحان کردن یک خدمت یا محصول جدید به اینترنت مراجعه می کنند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند. این وافعیت غیر قابل انکار است که کاربران برای به دست آوردن انواع اطلاعات در اینترنت و فضای آنلاین گردش می کنند و در این راه در صورتی که شما وبسایت داشته باشید به شما برخورد کرده و با کسب و کار شما آشنا می شوند.

وب سایت شما می تواند به شما در افزایش شناخت برند کمک کند. شما می توانید با استفاده از وبسایت شرکتی کسب و کار خود و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد خود را به مشتریان بالقوه خود معرفی کنید. برای مثال می توانید از اهداف و چشم انداز کسب و کار خود بنویسید. به سوالات متداولی که  ممکن است برای کاربران در رابطه با شما و کسب و کارتان پیش بیاید پاسخ دهید. اطلاعات محصولات و خدمات خود را در اختیار کاربران قرار دهید.

در مورد اینکه شما چه کسی هستید حرف بزنید. بگویید که برند شما چه چیزی را نشان می دهد. اطلاعاتی از قبیل مکان، جزئیات تماس و ... را در وبسایت خود قرار دهید. حتی می توانید جوایز، گواهینامه‌ها و نمونه کارهای موفق خود را به نمایش بگذارید. مثلا اگر یک کسب و کار طراحی سایت هستید مقالات مرتبط و نمونه کار طراحی وبسایت شرکتی خود را بارگذاری کنید.

همچنین با نوشتن داستان خود در وب‌سایتتان می توانید کنترل آنچه دیگران در مورد برند شما می گویند را به دست بگیرید.

 

طراحی سایت شرکتی برای رسیدن به اهداف مهم شرکت و رقابت با سایر رقبا، تبدیل به یک اصل مهم و تأثیرگذار شده است. در واقع با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی افراد جامعه به اینترنت، تبلیغات و فروش کسب‌وکارها از آن حالت سنتی فاصله گرفت و بیشتر تمرکز خود را روی سایت‌ها و فضای دیجیتال گذاشتند. امروزه اکثر کسب‌وکارهای موفق برای توسعه برند خود و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر، طراحی سایت اختصاصی را در دستور کار قرار می‌دهند. اهمیت سایت شرکتی آن‌قدر بالا رفته است که در صورت بی‌توجهی به آن، اعتبار خود را در نزد کاربران و مشتریان از دست می‌دهید، بنابراین برای افزایش اعتبار برند، جلب اعتماد مشتری و حضور قدرتمند در بازار باید سایت شرکت خود را در بهترین و اصولی‌ترین حالت خود راه‌اندازی کنید

 

3-افزایش فروش و درآمد

داشتن یک حضور آنلاین قوی، مثل داشتن وب‌سایت، می‌تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. اگر شما یک وبسایت داشته باشید  در معرض دید کاربران و مشتریان بیشتری قرار می گیرید. تعدادی از افرادی که از وبسایت شما دیدن می کنند ممکن ست تبدیل به مشتری شوند.

حال فرض کنید وبسایت نداشته باشید. در این صورت رقیبان شما که وبسایت دارند کاربران آنلاین را به خود جذب می کنند. کاربرانی که اگر شما یک وبسایت خود داشتید جذب شما می شدند.

پس داشتن وبسایت باعث بیشتر دیده شدن شما می شود و امکان دستیابی به مشتریان هدف را برای شما ممکن می کند. همپنین ممکن است شما درگاه خرید آنلاین در وبسایت خود داشته باشید. یعنی وبسایت شما یک وبسایت فروشگاهی باشد که در این صورت یک کانال فروش جدید برای شما خواهد بود. تعداد بیشتری از مشتریان به معنی فروش بیشتر و کسب درآمد بیشتر برای شماست.

4-برقراری ارتباط با مشتریان

یک وب سایت اولین تعامل مخاطبان هدف شما با برند شما است. بدون یک وب سایت معتبر، ارائه یک تجربه کاربری قابل اعتماد چالش برانگیز است. شما از طریق وبسایت خود نه تنها خود را به مشتریان خود می شناسانید بلکه آنها را نیز می توانید بشناسید. بازدید کاربران مختلف از وبسایت شما اطلاعات مفیدی برای شما به ارمغان می آورد.

به علاوه شما بستری خواهید داشت که همیشه در دسترس مشتریان خود خواهید بود و مانند یک مغازه که فقط ساعات خاصی از روز باز است نیستید.

البته طراحی بخش های مختلف وبسایت از جمله طراحی گرافیک آن بسیار مهم است. اغلب، کاربران ابتدا از طریق وب سایت با یک تجارت ارتباط برقرار می کنند، بنابراین جای تعجب نیست که طراحی آن تا حد زیادی بر اعتبار درک شده آنها تأثیر بگذارد. "صفحات به‌هم‌ریخته و دسته‌بندی‌های نامناسب محصولات یک سایت، دستیابی به اطلاعات را برای کاربران سخت و طاقت فرسا می‌کند در نتیجه کاربران سردرگم و کلافه سایت را ترک می‌کنند."

5-نکات مهم در رابطه با داشتن وبسایت شرکتی

اکنون که با مزایای داشتن وبسایت شرکتی آشنا شدید باید بدانید که:

* بایستی طراحی وبسایت خود را به طراحان کاربلد بسپارید تا یک سایت حرفه ای داشته باشید

* باید پشتیبانی و نگهداری وبسایت شرکتی خود را در برنامه کار قرار دهید

* باید برای سئوی وبسایت خود هزینه و زمان بگذارید

* برای بازاریابی اینترنتی وبسایت شرکتی خود برنامه داشته باشید

* گول قیمت طراحی وب سایت شرکتی ارزان را نخورید

* برای دریافت مشاوره طراحی وب سایت شرکتی به متخصصین این حوزه مراجعه کنید.

امروزه تعداد شرکت‌های حوزه طراحی سایت شرکتی روزبه‌روز بالاتر می‌رود، به همین دلیل باید بهترین و معتبرترین شرکت را برای این امر مهم انتخاب کنید. شرکت داده آسان ایرانیان (ایزی وب) یکی از این شرکت‌های معتبر به شمار می‌آید که طراحی انواع سایت‌های شرکتی را در بهترین کیفیت انجام می‌دهد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار