کد خبر: 1236957
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
سردار جلالی:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: رویارویی این مدافعان جمهوریت با اشرار جنایت‌کار، مهر تأییدی دیگر بر یکی بودن خط دشمن برای تحریم و تخریب انتخابات است.

جوان آنلاین: سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی شهادت غیور مردان فرماندهی انتظامی در شهرستان راسک حین انجام وظیفه و حفاظت از صندوق آرای مردم شرکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری را تسلیت گفت.

به گزارش فارس، متن پیام به شرح زیر است: خبر شهادت مظلومانه دو تن از غیور مردان فرماندهی انتظامی در شهرستان راسک حین انجام وظیفه و حفاظت از صندوق آرای مردم شرکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری، اینجانب را بسیار متاثر کرد.

به راستی که رویارویی این مدافعان جمهوریت با اشرار جنایت‌کار، مهر تاییدی دیگر بر یکی بودن خط دشمن برای تحریم و تخریب انتخابات است. یقینا این خون‌های نازنین که ناجوانمردانه به زمین ریخته شده، سند دیگری بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی در دفاع از مردم سالاری دینی است.

امید آنکه داستان این غیور مردی‌ها، سبب تقویت جوشش و خروش ملت ایران و حماسه آفرینی ایشان در تعیین سرنوشت خود در انتخابات ۱۵ تیرماه باشد. بدینوسیله این حادثه جانسوز را به فرماندهی معظم کل قوا و نیرو‌های خدوم فراجا، ملت بزرگوار ایران و خانواده این عزیزان تسلیت و تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای این شهدا همنشینی با شهدای دشت کربلا و برای بازماندگان، صبر و سلامت آرزو دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار