کد خبر: 1236935
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
کنسرت نمایش کوچه عاشقی، با فروش بیش از ۱۰ هزار بلیت و واکنش مثبت اهالی تئاتر، تا ۱۵ تیرماه در کاخ سعدآباد به روی صحنه می‌رود.

جوان آنلاین: پیش فروش بلیت‌های ۳ روزپایانی کنسرت نمایش «کوچه عاشقی» از فردا ۱۰ تیر آغاز می‌شود.

کنسرت نمایش کوچه عاشقی، با فروش بیش از ۱۰ هزار بلیت و واکنش مثبت اهالی تئاتر، تا ۱۵ تیرماه در کاخ سعدآباد به روی صحنه می‌رود.

این نمایش به کارگردانی سید‌جلال‌الدین دری و به تهیه‌کنندگی سید‌مهدی جوادی و علیرضا حقیقی قریب هرشب ساعت ۲۰ در تالار ایوان عطار کاخ سعدآباد به روی صحنه می‌رود که با استقبال خوب و بی‌نظیر مخاطبان مواجه شده است که حتی در هوای بارانی محل اجرا را ترک نکردند.

در خلاصه داستان کوچه عاشقی آمده است: «دختری به نام مهتاب که عاشق خواننده و بازیگر تماشاخانه فردوسی است روز ۲۸ مرداد سال ۳۲ به قتل می‌رسد، کمیسر وجاهت و دستیارش مسئول پیگیری هستند؛ اما در کوچه عاشقی همه عاشق می‌شوند…»

علاقمندان می‌توانند برای تهیه روز‌های پایانی اجرا به سایت تیوال مراجعه کنند.

بازیگران و خوانندگان این نمایش عبارتند از: امیرحسین آرمان، امیرکاوه آهنین جان، صدف بهشتی، حمیدرضا ترکاشوند، سمیرا حسینی، محیا دهقانی، آناهیتا دری، پریسا روزبهانی، فرداد صفاخو، بهزاد عبدی، سولماز غنی، الهام کرمی، محمدرضا مالکی، حسین میرزاییان، فایضه کامیاب، هیوا سیفی زاده، مهگل صفدری و محسن سلیمانی.

برچسب ها: بلیت ، کنسرت ، نمایش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار