کد خبر: 1236893
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
وزیر کشور:
وحیدی، وزیر کشور پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات آماده است.

جوان آنلاین: احمد وحیدی وزیر کشور در نشست خبری پس از اعلام نهایی نتایج آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تقدیر از رسانه‌ها و دست اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: از داوطلبان انتخابات تشکر می کنیم که حضور ارزشمندی را داشتند، از اخلاق خوب و حسنه ای که از سوی‌ خود نامزدها و ستادهای مرکزی آنها انجام شد، هم تشکر می کنیم.

وی اضافه کرد: قدردانی اصلی مربوط به مردم است که در انتخابات شرکت کردند و با وجود اینکه ما اخیرا انتخابات مجلس را در دو دوره داشتیم، شاهد حضور مردم در انتخابات بودیم.

وحیدی اضافه کرد: به همین دلیل از حضور ارزشمند مردم برای شرکت در انتخابات تشکر می‌کنم. حضور مردم در انتخابات اخیر نشانه تحقق مردم سالاری دینی در کشور است.

وحیدی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری در امنیت و سلامت کامل و با رقابت جدی و با حضور ارزشمند مردم برگزار شد.همه با هم موفق شدیم یک کار بزرگ دیگر را تحقق ببخشیم.

وحیدی ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری به دور بعد کشیده شده، انتخابات روز جمعه برگزار خواهد شد.

وحیدی در ادامه نشست در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: چون از ابتدا این احتمال مطرح بود که انتخابات به دور دوم کشیده شود تعرفه پیش بینی شده بود، تعرفه‌های مرحله دوم هم به سفارتخانه‌های ایران در کشورهای خارجی ارسال شده است.

وزیر کشور در پاسخ به سوال دیگری یادآور شد: کانادا حرکت زشتی داشت و اجازه نداد مردم ما در انتخابات شرکت کنند و بعید است برای مرحله دوم انتخابات هم این اجازه را بدهد که در این کشور انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شود. البته حتما وزارت خارجه رایزنی خواهد کرد.

وی درباره این سوال که اگر یکی از نامزدها انصراف دهد چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار