کد خبر: 1236872
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
اولین سخنرانی بایدن پس از مناظره با ترامپ در ایالت کارولینای شمالی آمریکا بسیار متفاوت از نحوه سخنرانی وی در مناظره پیش رفت.

جوان آنلاین: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با ارائه یک سخنرانی بسیار متفاوت با سخنرانی ارائه‌شده‌اش در مناظره‌ با دونالد ترامپ، بار دیگر متعهد شد تا به مبارزه‌اش علیه فردی که او،آن را یک تهدید وجودی برای آمریکا توصیف می‌کرد، ادامه دهد.

به گزارش گاردین بایدن در کارولینای شمالی با صدای بلندتر و رساتری سخنرانی کرد و گفت: من آنچه را که میلیون‌ها آمریکایی می‌دانند، می‌دانم. وقتی زمین خوردی، دوباره بلند می‌شوی.

بایدن در سخنرانی‌اش مسائل مهمی از جمله اینترنت پرسرعت تا امنیت مرزی را مورد بررسی قرار داد، با این حال بخش زیادی از وقت خود را صرف محکوم کردن صداقت و درستکاری دونالد ترامپ در جریان صحبت‌هایش در مناظره کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به انتقادات گسترده‌ای که علیه عملکردش در مناظره با ترامپ عنوان شده بود، گفت: من مثل گذشته راحت راه نمی‌روم، مثل گذشته خوب صحبت نمی‌کنم، مثل گذشته خوب بحث نمی‌کنم. اما من می‌دانم که باید چه کار کنم. می‌دانم چگونه حقیقت را بگویم.

بایدن در واکنش به اولین مناظره‌ای که برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ میان وی و ترامپ برگزار شد، عنوان کرد: ۹۰ دقیقه را روی یک صحنه صرف صحبت با مردی کردم که اخلاق‌ یک گربه‌ خیابانی را دارد.

او همچنین عنوان کرد: فکر می‌کنم ترامپ رکورد جدیدی را از نظر دروغ‌های گفته شده در یک مناظره ثبت کرد.

زمانی که بایدن شروع به صحبت در مورد این موضوع که چقدر توانایی انجام وظایف یک رئیس‌جمهور در دهه ۸۰ زندگی‌اش را دارد، حامیانش فریاد «تو می‌توانی» سر دادند.

برندا پولارد، نماینده کنوانسیون ملی حزب دموکرات‌ در آمریکا با اشاره به تفاوت گسترده سخنرانی بایدن و مناظره‌اش با ترامپ عنوان «شب و روز» را مطرح کرده و گفت: بایدن امروز همان چیزی بود که واقعا هست. او از مردم انرژی می‌گیرد. دیشب در هنگام مناظره او این انرژی را نداشت.

اولین مناظره انتخاباتی میان بایدن و ترامپ روز پنج‌شنبه در حالی برگزار شد که بایدن به عنوان نامزد اصلی حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا عملکرد بسیار ضعیفی را از خود نشان داد.

طبق نظرسنجی منتشر شده از سوی سی‌ان‌ان، حدود ۶۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی عملکرد ترامپ را بهتر دانسته و فقط ۳۳ درصد از عملکرد بایدن راضی بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار