کد خبر: 1236730
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
در برخی کشور‌های اروپایی و آمریکایی منافقین و سلطنت طلبان با فحاشی و ایجاد مزاحمت سعی می‌کنند مانع رای‌دهی هموطنان خارج از کشور شوند.

جوان آنلاین: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ایران در بسیاری از کشور‌های دیگر که هموطنان در آن حضور دارند نیز در حال برگزاری است.

به گزارش تسنیم، بسیاری از ایرانیان خارج از کشور در ساعات اخذ رای به شعب در نظر گرفته شده مراجعه کرده و رای خود را به صندوق انداختند، اما ین فرایند رای‌دهی در برخی کشور‌های غربی به راحتی هم صورت نگرفته است.

طبق تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و اخبار رسیده به خبرنگار تسنیم، در برخی از این کشور‌ها نظیر استرالیا، انگلیس و... عناصر ضدانقلاب و وابستگان به گروهک نروریستی منافقین و سلطنت‌طلبان، با فحاشی و ایجاد مزاحمت سعی در اخلال در فرایند رای‌گیری دارند.

این افراد با تصویربرداری از ایرانیانی که برای رای دهی مراجعه می‌کنند، از آن‌ها تصویربردای کرده و فحاشی‌های خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

فیلم‌های منتشر شده از این وقایع به دلیل استفاده زیاد مزاحمین از الفاظ بسیار رکیک قابلیت انتشار ندارد.

۳۴۴ شعبه اخذ رای در ۹۵ کشور برای رای گیری از هموطنان در نظر گرفته شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Mohieddin
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
0
0
پلس و ماموران امنیتی در کشورهای اروپای غربی و انگلستان با اوباش ضد انقلاب کاملا هماهنگ هستند و قصد دارند رای دهندگان ایرانی را با فحاشی و انگ تروریست از صندوق دور کنند . این وضعیت قابل قبول نیست .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار