کد خبر: 1236634
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
سرمربی تیم ملی ایران گفت: مطمئنا به عنوان یکی از دو تیم اول به جام جهانی صعود خواهیم کرد. امیدواریم با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم، دل ملت ایران را شاد کنیم.

جوان آنلاین: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران بعد در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: باید بگویم فوتبال در دنیا خیلی بهم نزدیک شده است و نتایجی که در جام ملت‌های اروپا به دست آمده نشان می‌دهد که دولت‌ها و کشور‌ها روی فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کنند و این باعث شده سطح رقابت‌ها چه در آسیا و چه در نقاط دیگر جهان بهم نزدیک شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: در گروهی که ما هستم قهرمان دو دوره قبل جام ملت‌های آسیا حضور دارد. قطر در فوتبال سرمایه‌گذاری خوبی داشته و لیگ معتبری را در اختیار دارد. ازبکستان یکی از تیم‌هایی است که در تیم‌های پایه نتایج خوبی گرفته و نشان داده فوتبال در این کشور رو به پیشرفت است. امارات نیز جدیدا سرمایه‌گذاری خوبی کرده، اما در هر صورت ما ایران هستیم و با توجه به نتایجی که کسب کردیم، در سید یک قرار گرفتیم. مطمئنا به عنوان یکی از دو تیم اول صعود خواهیم کرد. امیدواریم با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم، دل ملت ایران را شاد کنیم.

تیم ایران طبق قرعه‌کشی با تیم‌های قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی در گروه یک همگروه شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار