کد خبر: 1235671
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی:
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی شعار سال این سازمان را ارتقا کیفیت همه جانبه در خدمت به مردم اعلام نمود.
سهیلا سعیدی

به گزارش خبرگزاری جوان، محمدرضا نورس، مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی در نشست خبری اصحاب رسانه سال ۱۴۰۳ را همپا و همراه با شعار سازمان پزشکی قانونی «ارتقا کیفیت همه جانبه در خدمت به مردم» دانست و گفت: یکی از شرایط اصلی تحقق این شعار، اجرای سند تحول قضایی است.

نورس بیان کرد: در سفری که رییس جمهور شهید به استان داشت مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت خرید تجهیزات پزشکی، آزمایشگاه و ... مصوب شده بود که ۵۰ درصد این مبلغ به میزان ۲۵ میلیارد ریال تا به امروز تخصیص داده شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی در ادامه از کاهش ۲۲ درصدی تلفات برون شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه تصادفات ۲۲ درصد کاهش تلفات برون شهری مواجه بودیم که بیشترین این تلفات در محور بجنورد-آشخانه می‌باشد.

 

وی گفت: خراسان شمالی در حوزه غرق‌شدگی رتبه ۸ کشوری را دارد این در حالی است که استان دریا و یا مکان های آبی برای شنا نداشته و تمام غرق‌شدگی در استخر کشاورزی، رودخانه و یا چاه آب اتفاق افتاده است.

نورس به آزمایش‌های انجام شده در پزشکی قانونی اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۲۸۰ آزمایش در مباحث آزمایش مشروبات، مواد مخدر، آسیب‌شناسی و سم شناسی بوده که به نسبت سال گذشته ۶/۷ درصد رشد داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار