کد خبر: 1235317
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱

جوان آنلاین: احمدحسین شریفی، مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم در مطلبی با عنوان تک‌کاندیدایی یا چندکاندیدایی؟: مراقبت از اسب‌تروای فتنه‌گران در جبهه انقلاب در کانال خود در ایتا نوشت:

این روز‌ها در میان دلسوزان انقلاب، نگرانی‌های زیادی از «تعدد کاندیداها» مطرح می‌شود و توصیه اکید آن‌ها به جبهه انقلاب «تک‌کاندیدایی» است.

هر چند بنده همه کاندیدا‌های تأیید صلاحیت شده توسط شورای محترم نگهبان را عضو خانواده بزرگ انقلاب می‌دانم؛ اما معتقدم تلاش در جهت انصراف برخی از کاندیدا‌هایی که خود را متعلق به جبهه انقلاب می‌دانند به سود یک کاندیدا، صرف‌نظر از اینکه آن یک کاندیدا چه کسی باشد، بازی در زمین فتنه‌گران سیاسی و اجتماعی و فرهنگی است.

این کار قطعاً موجب دوقطبی‌سازی کاذب و هیجانی در جامعه می‌شود.

شکست‌خوردگان سیاسی و فتنه‌گران اجتماعی برای احیای خود نیازمند بالا بردن سطح هیجان اجتماعی و سیاسی هستند. راه احیای مجدد خود را ایجاد «هیجان کاذب» می‌دانند و این کار فقط با دوقطبی‌سازی فضای انتخابات شدنی است.

آیا فکر کرده‌اید که چرا همان روز اول و بلافاصله بعد از اعلام نامزد‌های تأیید شده توسط شورای نگهبان «راهبرد ۵ + ۱» را مطرح کردند؟!

مواظب «اسب تروای فتنه‌گران»، در جبهه انقلاب باشیم. بپذیریم که چهار گفتمان و چهار مدل حکمرانی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند؛ هر کدام از آن‌ها باید در فضایی اخلاقی و رقابتی، «برنامه» و «اراده» و «کارنامه» و «هم‌خانه»‌های خود، یعنی همکاران و همراهان و مدافعان خود، را در معرض دید و قضاوت مردم بگذارد. مردم حتماً بهترین انتخاب را خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار