کد خبر: 1234972
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج :
نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: اثر طلایی توام با مردم دوستی در قلم دستگاه قضایی، در پروژه های کلان مدیریت شهری قابل مشاهده و تقدیر است.

علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید از فاز ۲ پروژه پارکرود که به اتفاق رئیس محترم کل دادگستری، معاونین، دادستان محترم، شهردار، رئیس و تعدادی اعضای محترم شورای اسلامی شهر انجام شد اظهار داشت: همکاری و تعامل بین دستگاهی می‌تواند به پیشرفت و توسعه شهر کمک کند.

وی از پارکرود به عنوان سمبل همکاری و تیزبینی بین دستگاهی یاد کرد و افزود: امروز فضای مرده و بی روح رودخانه کرج در درون شهر تبدیل به فضایی زنده، شاد وگردشگری برای شهروندان و مهمانان تبدیل شده است که فاز اول این پروژه در سال گذشته افتتاح و بزودی فاز ۲ آن به بهره‌برداری می‌رسد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تعامل بین دستگاه قضایی و مدیریت شهری، رفاه و رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته از رئیس محترم دادگستری، دادستان محترم و معاونین ایشان تشکر کرد و گفت که در پروژه‌های کلان اثر طلایی توام با مردم دوستی در قلم دستگاه قضایی مشاهده می‌ شود.

وی افزود: این اثر مخصوصا در توسعه پروژه‌ پارکرود، ادامه کنارگذر سردار شهید شعبان نصیری مهرشهر، تعریض بلوار ارم و سایر پروژه‌ها که در سنوات متعدد از دیرباز معطل ارائه خدمت به شهروندان بود مشهود است.

 

برچسب ها: البرز ، کرج ، شورای شهر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار