کد خبر: 1234413
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
شهردار فردیس تاکید کرد:
شهردار فردیس گفت: برای رسیدن به نتیجه کارآمد و مطلوب در پروژه های عمرانی شهرداری، تجزیه و تحلیل داده ها و هدایت هزینه ها و برنامه ها در مسیر درست به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

محمدرضا احمدی نژاد در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرداری بر لزوم برگزاری جلسات منظم در خصوص کنترل پروژه‌های امسال تاکید و اظهار کرد: بررسی روند اجرای پروژه ها از آغاز تا پایان یک ضرورت است که علاوه بر تاثیر مثبت آن در پیگیری و پیشرفت پروژه ها، کیفیت اجرا، زمان اتمام و میزان بودجه تا رسیدن به مرحله بهره برداری را مشخص می کند.

وی افزود: در هر پروژه برنامه ریزی و زمانبندی یک ضرورت است. اگر پروژه‌ها  زمانبندی نداشته باشد، فرصت اجرای پروژه در موعد مقرر از دست می رود و روند جذب بودجه با مشکل مواجه می‌شود.‌ کنترل پروژه، در مسیر اجرا  و رسیدن به موثرترین شیوه  و حصول نتیجه کارآمد و مطلوب کمک می کند.

به گفته شهردار فردیس با ارائه گزارش هر یک از حوزه‌های شهرداری از روند اجرا و جذب بودجه هر پروژه،  میزان عملکرد حوزه های مدیریتی  در انجام وظایف و اجرای پروژه ها نیز  مشخص می‌شود و به  مدیریت هایی که اقدام مناسبی در خصوص جذب بودجه نداشته باشند،  افزایش بودجه اختصاص نمی‌یابد.‌

احمدی نژاد همچنین تصریح کرد: هیچ ردیف بلا‌اقدامی در بودجه ۱۴۰۳ پذیرفته نیست. در صورتی که هر  پروژه‌ای در مسیر اجرا با مشکل جدی مواجه شود  و امکان رفع مانع در موعد مقرر فراهم نباشد، باید ردیف آن در متمم بودجه  حذف شود.

وی تلاش همه جانبه مدیران در جهت پیگیری، اجرا و  تحقق برنامه‌های شهرداری فردیس را خواستار شد و افزود:  در  سال ۱۴۰۳ حاصل تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری  فردیس در دوره دوم را مشخص می کند که با تلاش همه همکاران می تواند  بهترین نتیجه در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان  رقم بخورد.

برچسب ها: البرز ، کرج ، فردیس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار