کد خبر: 1234318
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
سوئیس و مجارستان در «راین انرژی» به میدان می‌روند
مدعیان در گروه مرگ برای کسب اولین برد خود در یورو ۲۰۲۴ به میدان می‌روند. در ادامه دیدار‌های جام ملت‌های اروپا، امروز سه دیدار برگزار می‌شود؛ تیم‌های مجارستان و سوئیس از گروه a در ورزشگاه راین انرژی (۱۶:۳۰) به مصاف هم می‌روند
اشرف رامین

مدعیان در گروه مرگ برای کسب اولین برد خود در یورو ۲۰۲۴ به میدان می‌روند. در ادامه دیدار‌های جام ملت‌های اروپا، امروز سه دیدار برگزار می‌شود؛ تیم‌های مجارستان و سوئیس از گروه a در ورزشگاه راین انرژی (۱۶:۳۰) به مصاف هم می‌روند. این در حالی است که دو بازی دیگر نیز از گروه B انجام می‌شود. تقابل اسپانیا – کرواسی (۱۹:۳۰) و ایتالیا – آلبانی (۲۲:۳۰)، حساسیت زیادی دارند. حضور همزمان سه تیم مدعی و به‌ویژه ایتالیا و اسپانیا در یک گروه، کار را برای صعود سخت کرده است. لاجوردی‌پوشان مدافع عنوان قهرمانی هستند. منتها آن‌ها با مانچینی به این مهم رسیده بودند و حالا لوچیانو اسپالتی باید انتظارات را برآورده کند. سرمربی آتزوری برای آنکه تیمش در این دوره موفق شود، قوانین سفت و سختی را در اردو اعمال کرده است. حال آنکه آلبانی به‌عنوان تیم صدرنشین به یورو رسیده و لقب شگفتی‌ساز را یدک می‌کشد. ماتادور‌ها و کروات‌ها نیز در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم می‌روند. آلوارو موراتا، کاپیتان لاروخا در خصوص گروه سخت اسپانیا در این دوره گفت: «برای ایتالیا احترام زیادی قائلم. ایتالیایی‌ها همیشه در زمان حضورم در یوونتوس با من به‌خوبی رفتار کردند. در یوروی گذشته ایتالیا ما را از رقابت‌ها حذف کرد، به همین دلیل به‌خوبی از قدرت این تیم آگاهیم.»
 کرواسی نیز برای موفقیت در جام ملت‌ها تلاش می‌کند. لوکا مودریچ، کاپیتان کرواسی شاخص‌ترین بازیکن تیم زلاتکو دالیچ در این رقابت‌هاست. دالیچ سرمربی کروات‌ها، قهرمانی را اصلی‌ترین هدف تیمش عنوان کرد: «در سخت‌ترین گروه قرار داریم، چون با قهرمان دوره قبل، یعنی ایتالیا و اسپانیا قهرمان لیگ ملت‌ها همگروه هستیم. اسپانیایی‌ها در فینال لیگ ملت‌ها در ضربات پنالتی و در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ در وقت‌های اضافه ما را شکست دادند و اکنون به دنبال آن هستیم که این‌بار برنده شویم. ما تجربه رقابت با اسپانیا را داریم و می‌دانیم باید چکار کنیم. تلاش خواهیم کرد قهرمان شویم و برای این هدف می‌خواهیم رقابت‌ها را خوب شروع کنیم.»

برچسب ها: سوئیس ، مجارستان ، ماتادور
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار