کد خبر: 1233926
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با تعیین اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و آغاز جلسات آن، ایرادات وارده به موضوع تعطیلات آخر هفته بررسی و رفع خواهد شد.

جوان آنلاین: «عباس گودرزی» و در واکنش به انتشار خبری به نقل از رئیس اتاق بازرگانی تهران مبنی بر منتفی شدن تعطیلی روز پنجشنبه، بعد از عدم تأیید تعطیلی روز شنبه گفت: مطلبی که در رسانه‌ها به نقل از رئیس اتاق بازرگانی تهران منتشر شده است، وجهه قانونی ندارد.

وی توضیح داد: در لایحه دولت یعنی «لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» برای افزایش تعطیلات آخر هفته از یک روز به دو روز و کاهش ساعات ارائه خدمات اداری و روز کاری از ۶ روز به ۵ روز در هفته، روز تعطیل مشخص نشده بود. بر این اساس، مجلس یازدهم به تعطیلی روز شنبه رأی داد و با توجه به اینکه مورد مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت، این موضوع باید مجدداً در کمیسیون اجتماعی مجلس رسیدگی و اصلاح شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این لایحه برای رفع ایرادات به مجلس ارجاع شد و باید مجدداً در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی و اصلاح شود. البته هنوز اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص نشده است.

گودرزی تاکید کرد: بعد از تعیین اعضای کمیسیون‌های مجلس و آغاز جلسات کمیسیون‌ها، هیئت رئیسه مجلس باید موضوع تعیین تکلیف لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری را برای رفع ایرادات به کمیسیون اجتماعی ارجاع دهد و سپس نتیجه آن در صحن مجلس رسیدگی خواهد شد. بر این اساس، هنوز این موضوع منتفی نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار