کد خبر: 1233796
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶

جوان آنلاین: احمدحسین شریفی، مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم در کانال خود در ایتا نوشت:

به طور طبیعی هر دولتی مخالفانی دارد. یک دولت موفق هرگز نمی‌تواند بی‌اعتنای به مخالفان خود باشد. باید نظرات و دغدغه‌های آنان را هم مورد توجه قرار دهد. طرح‌ها و برنامه‌های آنان را دریافت کند آنچه را که معقول و شدنی می‌داند، عمل کند و آنچه را نامعقول و ناشدنی می‌داند، توضیح دهد. به هر حال، باید دانست که رئیس جمهور رئیس «جمهور» است و نه رئیس رأی‌دهندگان و طرفداران خود.

اما در بسیاری از موارد، مخالفان یک دولت، هدف‌شان از «مخالفت» این است که اجازه «موفقیت» به آن ندهند. آنان سعی می‌کنند با استفاده از بازو‌های رسانه‌ای خود، دولت و دولتمردان را گرفتار «حاشیه» کنند.

در مسأله انتخابات هر کدام از کاندیدا‌ها به دنبال حاشیه‌سازی رفت یا در دام حاشیه‌سازی‌های رقیب افتاد، هیچ امیدی به موفقیت او نمی‌توان داشت و اگر خیر کشور و انقلاب را می‌خواهیم باید از رأی دادن به او بپرهیزیم و بپرهیزانیم؛ زیرا چنان فردی و مدیران منصوب او، دست‌کم چهار سال کشور را دچار «حاشیه» خواهند کرد.

خدا رحمت کند سیدالشهدای خدمت، شهید رئیسی، را که می‌گفت: «در حاشیه‌ها امکان توسعه نیست. در دولت بنا داریم به هیچ عنوان گرفتار حاشیه‌ها نشویم. زمینه برای رفتن به سمت حاشیه خیلی زیاد است. همیشه هم دولت‌ها و مسئولان گرفتار برخی حاشیه‌ها شدند و وقت کشور گرفته شد. این بحث‌ها به درازا می‌کشد و ثمره‌ای هم ندارد. آن که می‌تواند نشاط اجتماعی ایجاد کند، سرمایه در گردش بیافریند و اشتغال ایجاد کند فقط کار کردن است. تلاش کنیم گرفتار حاشیه‌ها نباشیم و فقط کار کنیم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار