کد خبر: 1233643
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی استعفای بنی گانتس عضو کابینه جنگ این رژیم را فرصت بزرگی برای پیشروی و دستیابی اشغالگران به پیروزی دانست.

 جوان آنلاین: موضع گیری این وزیر افراطی کابینه نتانیاهو پس از آن صورت می‌گیرد که گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی یکشنبه به طور رسمی استعفای خود را اعلام کرد و خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی، گفت: حضور در کابینه جنگ به خاطر سرنوشت مشترک بود نه شراکت سیاسی.

گادی آیزنکوت عضو دیگر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز پس از گانتس رسما استعفای خود و خروج از این کابینه را اعلام کرد.

گانتس جمعه شب در نشست اخیر کابینه جنگ اسرائیل تهدید کرده بود که اگر در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی در خصوص توافق برای آزادسازی اسیران اسرائیلی ایجاد نشود، فردا شب (شنبه شب) استعفای خود را تقدیم خواهد کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی دو روز پیش از نگرانی دستگاه امنیتی این رژیم درباره ورود «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی به شورای جنگ خبر داد.

براساس این گزارش، محافل امنیتی که دیدگاهشان درباره جنگ علیه غزه به دیدگاه گانتس و آیزنکوت دو عضو شورای جنگ نزدیک تر است، نگران هستند که در صورت استعفای این دو نفر، نتانیاهو و بن گویر تصمیم گیرندگان اصلی در این شورا شوند.

با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

برچسب ها: گانتس ، نتانیاهو ، اسرائیل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار