کد خبر: 1233183
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲
مدیر منطقه ۶ شهرداری اسلامشهر از برخورد با متخلفان و تخلیه کنندگان نخاله در حاشیه منطقه ۶شهری اسلامشهر خبر داد.
بهاره عشقی صابر

منوچهر صادقی مدیر منطقه ۶ شهرداری اسلامشهر با اشاره به تخلیه نخاله در حاشیه شهرها تاکید کرد:  تخلیه هر گونه خاک و نخاله در محدوده و حریم شهر ممنوع است.

لذا جهت صیانت از بهداشت عمومی و جلوگیری از انتشار هرگونه آلودگی و بیماری، تخلیه هر گونه ضایعات اعم از خاک، نخاله، فضولات دامی و مواد زاید در سطح شهر و حریم منطقه، مطابق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی و مواد ۱۶ و ۲۰ قانون مدیریت پسماند جرم محسوب می‌شود.

وی افزود: با متخلف یا متخلفین تخلیه هرگونه نخاله برخورد جدی و قانونی و با هماهنگی ادارات و سازمانهای مرتبط به مقامات قضایی معرفی و خودروهای تخلیه کننده پسماند در اماکن غیر مجاز علاوه بر مجازاتهای مذکور به یک تا ده هفته توقیف خودرو محکوم خواهند شد.

مدیر منطقه ۶شهرداری اسلامشهر با اشاره به فعالیت‌های مستمر شهرداری در شهرک امام حسین(ع) و شهرک امام خمینی (مسکن مهر) بیان کرد: نظافت، رفت و روب، جمع آوری زباله ها و نخاله های وروردی شهرک امام خمینی ره و شستشو، کف تراشی، گند زدایی وضد عفونی مخازن زباله و زیر مخزنیهای خیابان ها مرتبا انجام می‌شود.

صادقی گفت: جمع آوری مکانیزه زباله و نخاله ها در سطح منطقه و پاکسازی و امحاء تراکتهای تبلیغاتی  و زوائد بصری بر روی مخازن زباله ، تیرهای برق ، پستهای مخابراتی توسط پرسنل خدوم شهرداری درحال انجام است.

وی جمع آوری زباله، نخاله، دور ریز و اسقاط مبلمان و اثاثیه منزل و تعمیر گاهها و شاخ و برگ درختان  ولایروبی انهار سطح شهرک امام خمینی (ره) وشهرک امام حسین(ع) و نظافت، شستشو و پاکسازی دیواره انتهای خیابان شامی جهت رنگ آمیزی در شهرک امام حسین علیه السلام را از دیگر فعالیتهای انجام شده در منطقه ۶شهرداری اسلامشهر برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار