کد خبر: 1233181
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، ضمن ابراز خوشحالی از آزادی اسرای صهیونیست، در عین حال گفت که رژیم صهیونیستی با موضوع اسرا، به کشتار مردم غزه مشروعیت می‌بخشد.

جوان آنلاین: «فرانچسکا آلبانزه» گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در سرزمین‌های اشغالی فلسطین شامگاه امروز شنبه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی برای مشروعیت‌بخشی به کشتار مردم غزه و گرسنه نگه داشتن آنان، از اسرای خود بهره‌برداری می‌کند.

به گزارش فارس، شبکه خبری العربیه به نقل از آلبانزه گزارش داد: «اسرائیل در جریان عملیات النصیرات، از یک کامیون حامل کمکهای انسان‌دوستانه استفاده کرد».

نظامیان اسرائیلی پس از هشت ماه کشتار مردم فلسطین و شکستهای متوالی، در اردوگاه النصیرات و با رقم زدن یک کشتار دیگر، چهار نفر از اسرای خود را آزاد کردند.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات گفت که «اقدام دشمن صهیونیست در منطقه النصیرات واقع در مرکز غزه، یک جنایت جنگی تمام عیار است و اولین طرفی که از آن آسیب دید، اسرای این رژیم هستند».

ابوعبیده تصریح کرد: دشمن توانست با ارتکاب جنایت‌های هولناک، چند اسیر را آزاد کند اما در عین حال، برخی از اسرا را در این عملیات کُشت. این عملیات خطر بزرگی بر اسرای دشمن به شمار می‌آید و تأثیر منفی بر شرایط و زندگی آنها خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار