کد خبر: 1231618
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
مروری بر نوشته‌های مجازی برخی از نمایندگان مجلس در شروع به کار مجلس دوازدهم
حمایت‌های ویژه رهبر حکیم انقلاب از عملکرد مجلس یازدهم و اعطای مدال افتخار «مجلس انقلابی» پیشران حرکت مجلس بود. از عنایات و بذل محبت ایشان به فرزندان خود صمیمانه متشکرم و امیدوارم بتوانیم سرباز قابلی برای اسلام و انقلاب باشیم. 

جوان آنلاین: نمایندگان مجلس دوازدهم در آغاز به کار این دور از مجلس شورای اسلامی در توییت‌هایی به مردم وعده دادند که تمام توان خود را برای حل مشکلات کشور به کار خواهند گرفت، برخی از نمایندگان تصویری از سوگندنامه خود را به اشتراک گذاشتند و از پایبندی خود به بندبند آن گفتند. برخی نیز از پیام رهبر معظم انقلاب به نمایندگان نوشتند. درادامه تلاش شده است بخش‌هایی از نوشته‌های نمایندگان در شبکه‌های اجتماعی مرور شود. 


 محمدباقر قالیباف، نماینده تهران و رئیس مجلس:
حمایت‌های ویژه رهبر حکیم انقلاب از عملکرد مجلس یازدهم و اعطای مدال افتخار «مجلس انقلابی» پیشران حرکت مجلس بود. از عنایات و بذل محبت ایشان به فرزندان خود صمیمانه متشکرم و امیدوارم بتوانیم سرباز قابلی برای اسلام و انقلاب باشیم. 
 احمد نادری، نماینده تهران:
بسم الله الرحمن الرحیم. مجلس دوازدهم آغاز شد. چهار سال قبل در همین روز، مجلس یازدهم را افتتاح کردیم. در این چهار سال تمام تلاشمان در راستای خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات کشور بود. خداوند را می‌خوانم که توفیق خدمت صادقانه به ما عنایت کند. قو علی خدمتک جوارحی. 
 روح‌الله نجابت، نماینده شیراز:
این سوگند، نمایشی و تشریفاتی نیست؛ سوگندی حقیقی و مسئولیت‌زاست که در دنیا و آخرت گریبان‌گیر خواهد بود. نمایندگان محترم، ناگزیر باید در همه مدت نمایندگی، بندبند این سوگند شرعی را در پیش چشم داشته باشند و پایبندی به آن را معیار قضاوت درباره عملکرد خویش بدانند. 
 عباس گلرو، نماینده سمنان:
بسم الله الرحمن الرحیم. قال علی (ع): إِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ لَکَ بِطُعْمَةٍ وَ لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَةٌ. علی ع فرمود: «حکمرانى براى تو طعمه نیست، بلکه امانتى است بر عهده‌ات» در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی متن سوگندنامه را قرائت و امضا کردیم. 
 محمد معتمدی‌زاده، نماینده سیرجان:
‏در شروع مجلس دوازدهم از خداوند متعال خواستارم توفیق خدمت صادقانه را به بنده عنایت کند. اکنون اولویت کشور تولید است و مجلس باید به‌دور از حواشی غیرمفید بر قانون‌گذاری و نظارت برای افزایش تولید تمرکز کند. درهمین راستا با خداوند عهد می‌بندم خادمی پرتلاش و صادق برای ملت ایران باشم. 
 امیرحسین ثابتی، نماینده تهران:
بسم الله الرحمن الرحیم. رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا. ۷ خرداد ۱۴۰۳
 حمید رسایی، نماینده تهران:
امروز پس از هشت سال، برای سومین بار با قرائت این متن، مسئولیت سنگینی را روی دوش خودم حس کردم. به مقصد رساندن این بار سنگین بدون توکل به خالق هستی و بدون توسل به رسول گرامی اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت ممکن نیست. دعای خیر شما مردم، بهترین هدیه به این طلبه کوچک است تا بتواند به وظیفه نمایندگی از طرف شما عمل کند. 
 عباس گودرزی، نماینده بروجرد:
در ایام انتخابات به اتفاق برادر عزیزم حاج بهرام بیرانوند در میان مردم متن سوگند نمایندگان مجلس را قرائت کردیم و به مردم گفتم آن زمانی که در صحن مجلس متن سوگند را قرائت نمایم به یاد شما خواهم بود و حضور شما زیر برف را فراموش نمی‌کنم. امروز به یاد شما مردم عزیز و باعظمت افتادم و بغض گلویم را گرفت و متن سوگند را برای سومین بار قرائت کردم. بدون تردید فقط و فقط با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت (ع) می‌شود این راه را پیمود و به این سوگند متعهد بود و دعای شما مردم حتماً بنده را یاری خواهد نمود. ان‌شاءالله. 
 علیرضا عباسی، نماینده کرج:
بسم الله الرحمن الرحیم. رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و جعلنی من لدنک سلطان نصیرا. 
دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با استعانت از خداوند متعال آغاز گردید، باردیگر متعهد می‌گردیم تمام توان خود را در جهت اجرای توصیه‌ها و مأموریت‌های محوله از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی به کار بندیم. ان‌شاءالله.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار