کد خبر: 1228457
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز:
دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: بازدید‌های میدانی استاندار، دیدار چهره به چهره با مردم در مساجد و مکان‌های اخذ رای و نظارت بر روند برگزاری انتخابات در البرز بی نظیر و پرتوی از نمایش اقتدار دولت سیزدهم بود.

سعید جابری انصاری ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز، در حاشیه برگزاری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز، اظهار داشت: در روند بازدید‌ها که ساعت‌ها طول می‌کشید، دکتر عبدالهی به درد و دل مردم و انتظارات آن‌ها گوش می‌داد و در میدان دستور انجام اقدامات را می‌داد.  
جابری انصاری خاطرنشان کرد: عبدالهی استاندار جهادی و رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز در جمع اصحاب رسانه که پوشش اخبار انتخابات را داشتند به تکریم جایگاه این قشر زحمت کش  پرداخت و حضور آن‌ها را در تمامی عرصه‌ها برای پیشرفت استان ضروری عنوان کرد.
وی گفت: حضور در محل رای گیری مستقر در مصلی نمازجمعه کرج و دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله حسینی همدانی و ارایه گزارشی از روند برگزاری انتخابات در استان به معظم له شکوه دیگری از همراهی و ارادت نماینده عالی و انقلابی دولت در استان به علما به ویژه ساحت نماینده معزز حضرت آقا در استان و امام جمعه کرج بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: استان البرز به همت شبانه روزی استاندار و فرمانداران و اعضای محترم شورای تامین استان و نظارت پرشکوه نهاد‌های نظارتی و امنیتی در پرپایی انتخاباتی بی حاشیه و آرام و حضور و مشارکت مردم در این دور از انتخابات درخشید و علی رغم تبلیغات مسموم دشمنان انقلاب جزو استان‌های فعال کشور بود که بایستی قدردان این نعمت الهی باشیم.
جابری انصاری اذعان کرد: با انتخاب شایسته نمایندگان منتخب مردم استان برای حضور در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی شاهد گسترش آبادانی و پیشرفت روز افزون استان البرز خواهیم بود.

برچسب ها: البرز ، کرج ، استاندار
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار