کد خبر: 1206026
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، گفت: با توجه به اینکه سپاهان و استقلال دو رقیب مستقیم ما در راه قهرمانی، امتیاز از دست دادند باید مقابل شمس‌آذر برنده می‌شدیم.

جوان آنلاین: حسین بادامکی پس از برتری دو بر یک پرسپولیس مقابل شمس‌آذر قزوین، اظهار داشت: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد. شمس‌آذر تیم خوب و قابل احترامی است و در این فصل نمایش خوبی ارائه می‌دهد. مهم سه امتیاز بازی بود که به آن رسیدیم. با توجه به اینکه دو رقیب مستقیم ما در راه قهرمانی امتیاز از دست دادند این نتیجه خیلی به درد ما خواهد خورد.

به گزارش ایرنا، وی در خصوص عملکرد ضعیف علی نعمتی در بازی‌های اخیر پرسپولیس، بیان کرد: این مسائل در فوتبال پیش می‌آید. هر بازیکنی روز بد خوب دارد و این طبیعی است. نباید آن‌ها را تحت فشار بگذاریم چرا که به این بازیکنان نیاز داریم. ان‌شالله بتوانیم از نظر روانی روی نعمتی کار کنیم تا ریکاوری کند و بازگشت خوبی به میادین داشته باشد. او بازیکن موثری برای ماست.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور علی قلی‌زاده در کنار وی و انتقال احتمالی‌اش به پرسپولیس، عنوان کرد: هیچ صحبتی نشده است. او لطف کرد و به ورزشگاه آمد تا بازی پرسپولیس را تماشا کند و ما نیز از حضور او در این بازی خوشحال هستیم. امیدوارم هر جا هست موفق باشد.

بادامکی در خصوص وضعیت پیش‌روی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی، بیان کرد: تا یحیی گل‌محمدی لیستی به ما ندهد، نمی‌توانیم در این خصوص صحبت کنیم.

وی در خصوص شائبه درگیری علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان، گفت: هیچ اختلافی بین این دو بازیکن وجود ندارد و نبود کنعانی به دلیل مصدومیت بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار