کد خبر: 1203010
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
حسین کنعانی‌زادگان در یکی از برنامه‌های فوتبالی صداوسیما گفته بود خودروی واراداتی او چیزی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان قیمت دارد.

جوان آنلاین: اشکان دژاگه با مرور خاطرات دوران حضورش در تیم ملی فوتبال ایران، به ماجرای دادن مجوز واردات خودرو به بازیکنان پرداخت.

دژاگه در گفتگو با فوتبال ۳۶۰، درباره گرفتن مجوز وارد کردن خودرو پس از صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: به من و چند بازیکن دیگر این مجوز را ندادند. من تا به امروز هیچ وقت راجع به این موضوع صحبت نکردم. چون سه بازی آخر مقدماتی جام جهانی مصدوم بودم این جایزه را به من ندادند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه با ابراز ناراحتی و انتقاد در تبعیض میان او و دیگر بازیکنان ادامه داد: غیر از سه بازی آخر، در سایر بازی‌ها حضور داشتم و اندازه دیگر بازیکنان زحمت کشیدم. در فوتبال هم مصدوم شدم و چنین اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد.

دژاگه درباره پیگیری کردن جایزه‌اش گفت: نه، ما آرام بودیم و چیزی نگفتیم. من بیشتر از مربی، کاپیتان و بازیکنان بزرگتر انتظار داشتم که این موضوع را پیگیری کنند. انتظار داشتم برای ما هم کاری کنند و چیزی که حق‌مان بود را بدهند. در این مورد من تنها نبودم و این مجوز را به چند نفر دیگر هم ندادند. اینطوری که ما شنیدیم عوضش چند نفر از مدیران فدراسیون این مجوز‌ها را گرفتند.

انتشار عکس‌های لوکس و لاکچری خودرو‌های خارجی‌ای که بازیکنان فوتبال به کشور وارد کرده‌اند در هفته‌های اخیر، بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور داشته است.  

حسین کنعانی‌زادگان در یکی از برنامه‌های فوتبالی صداوسیما گفته بود خودروی واراداتی او چیزی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان قیمت دارد. اعلام این رقم از سوی کنعانی‌زادگان سبب شد تا مدال‌آوران دیگر رشته‌ها، نسبت به تبعیض میان ورزشکاران اعتراض کنند و وزارت ورزش را به نادیده گرفتن رشته‌های مدال‌آوری مثل کشتی متهم کنند.  

همچنین ورزشکاران رشته‌های دیگر با انتقاد از عملکرد ضعیف بازیکنان تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر و خوردن شش گل از تیم ملی انگلیس، آن‌ها را مستحق دریافت چنین امتیاز و جایره‌ای نمی‌دانستند.

چندی پیش علی دایی نیز در گفت‌وگویی بیان کرد که پس از صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، به بازیکنان تیم ۹۸ مجوز وارد کردن خودرو داده نشد. این گفته دایی، گمانه‌زنی‌های زیادی به وجود آورد و در نهایت مشخص شد، آن مجوز همراه با پرداخت گمرک بوده است. در حالیکه مجوز اخیر به بازیکنان تیم ملی شامل پرداخت هزینه‌های گمرک نشده و سود خوبی را نصیب آن‌ها کرده است.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار