کد خبر: 1186312
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
عدم حضور تماشاگران باعث سکوت سنگین در ورزشگاه آزادی قبل از شروع بازی دو تیم شده بود که عدم حضور تماشاگران مورد توجه خبرنگاران خارجی نیز قرار گرفت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه امروز سه شنبه ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

تخلف باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا با جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت یک جلسه این باشگاه از حضور هوادارانش روبرو شد تا هواداری در ایران شانس تماشای بازی ستاره‌هایی مثل رونالدو، مانه و… را از نزدیک نداشته باشد.

* عدم حضور تماشاگران باعث سکوت سنگین در ورزشگاه آزادی قبل از شروع بازی دو تیم شده بود که عدم حضور تماشاگران مورد توجه خبرنگاران خارجی نیز قرار گرفت.

* با وجود عدم حضور تماشاگر حدود هزار نفر مقابل درب اصلی ورزشگاه آزادی حضور داشتند تا بتوانند بازیکنان دو تیم را هنگام ورود با اتوبوس به محل برگزاری بازی از نزدیک تماشا کنند.

* باشگاه پرسپولیس جای خالی تماشاگران را با پرچم‌های بزرگی که پهن کرده بود پوشانده بود تا اسم پرسپولیس با حروف انگلیسی به چشم بیاید.

* افسران اجرایی AFC به طور مرتب در حال برداشت نکات از نحوه برگزاری بازی بودند و سختگیری بسیار زیادی روی حضور افراد متفرقه داشتند.

* تعداد حضور خبرنگاران و عکاسان بسیار بیشتر از بازی‌های داخلی لیگ برتر ایران بود تا جا برای نشستن تمام خبرنگاران هم نباشد.

* مسئولان فدراسیون فوتبال به طور مرتب در حال رفت و آمد به ورزشگاه آزادی بودند تا مشکلات جزئی را قبل از آغاز بازی برطرف کنند.

* ماشین آلات سنگین همچنان در داخل ورزشگاه آزادی حضور داشتند و کار‌های مربوط به مرمت این مجموعه را دنبال می‌کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار