یاشا سازمند، با توجه به بیش از یک دهه فعالیت بین المللی و 6 شش سال کار و زندگی و تحصیل در خارج کشور، ارتباطات بسیار خوبی با کسب و کارها و کارآفرینان خارجی دارد. ایشان تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد و سالها مدرس دوره های تافل و آیلتس در خارج و داخل کشور بوده است.
شرکت آکام آتا (سهامی خاص) موضوعات: مشاوره کارآفرینی (مرکز مشاوره)، مشاوره مدیریت و مشاوره کسب و کار و همچنین تولید نرم افزار، طراحی وبسایت، تولید محتوای تصویری و نوشتاری و بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) را در اساسنامه خود دارد. شرکت دارای مجوز مشاوره تجاری از سازمان منطقه آزاد انزلی می باشد.
یاشا سازمند می گویند، وظایف یک مدیر عامل سنگین است. مدیر عامل CEO یا مدیر اجرایی، عبارت است از رهبر ارشد یک سازمان یا شرکت که مسئولیت اجرایی و رهبری استراتژیها، عملکرد و عملیات روزمره سازمان را بر عهده دارد. مدیر عامل در سازمان بالاترین سطح اجرایی است و مستقیماً به هیات مدیره گزارش میدهد. شرح وظایف و مسئولیتهای مدیر عامل معمولا شامل موارد زیر میشود که البته با توجه به نظر هیات مدیره و اختیاراتی که اساسنامه شرکت به او داده است ممکن است محدود یا گسترده شود.
تعیین استراتژی: مدیر عامل باید استراتژیها و اهداف بلندمدت سازمان را تعیین کرده و آنها را به تیم اجرایی و کارکنان منتقل کند. او باید با تحلیل موقعیت بازار، رقابت، و تغییرات صنعت، استراتژی مناسبی را برای رسیدن به اهداف تعیین کند.
رهبری سازمان: مدیر عامل باید به عنوان رهبری برای سازمان عمل کند و تیم اجرایی و کارکنان را هدایت کند. او باید فرهنگ سازمانی را تعیین کرده، انگیزه و الهام بخش باشد و تعامل موثری با تیم داشته باشد.
مدیریت عملیات روزمره: مدیر عامل باید به طور مداوم عملکرد سازمان را نظارت کرده و بهبودهای لازم را اعمال کند. او باید سیاستها و رویههای مناسب را تعیین کرده و مدیریت مالی، منابع انسانی، بازاریابی، عملیات و سایر بخشهای سازمان را نظارت کند.
نمایندگی سازمان: مدیر عامل به عنوان نمایندهای از سازمان عمل میکند و با مشتریان، رسانهها، جامعه تجاری و دیگر سازمانها ارتباط برقرار میکند
با توجه به مجوز ها و اساسنامه شرکت در سال های گذشته شرکت در حوزه های مختلفی فعالیت داشته است. از جمله ارائه خدمات مشاوره بازرگانی و تجارت، صادرات و واردات، مشاوره دیجیتال مارکتینگ و مشاوره بازاریابی (مارکتینگ)، مشاوره فروش، فروش عمده کالا، تهیه و نگارش بیزنس پلن یا طرح توجیحی، مارکتینگ پلن یا طراح جامع بازاریابی، طرح جامع برنامه فروش و به تازگی فعالیت در حوزه انفرماتیک و طراحی وبسایت
شرکت تبلیغاتی با مشاور تبلیغات و برندینگ یا شرکت مشاور برندینگ فرق دارد. مشاور اصولا اجرا کننده نیست ولیکن با شرکت های مجری کار می کند و یا خود شرکت مجری است و یا تیم اجرا کننده دارد. مشاور شرکت می تواند در انتخاب مجری تبلیغات و یا شرکت تبلیغاتی به کارفرما کمک نمایید. مشاور در حوزه تجارت و کسب و کار و با توجه به بودجه آن شرکت مشورت می دهد. یک مشاور تبلیغات به شرکتها و سازمانها و کسب و کارهای کوچک و بزرک در برنامهریزی، طراحی و اجرای استراتژیهای بازاریابی و تبلیغاتی کمک میکند. تبلیغات زیر مجموعه بازاریابی است و مشاور تبلیغاتی باید به بازاریابی مسلط باشد. وظیفه اصلی یک مشاور تبلیغات و برندینگ، بهبود نمایش و انتقال پیامهای تبلیغاتی به مخاطبان و در عین حال رسیدگی به استراتژی ها و برنامه های بلند مدت خلق برند یا برندینگ است. برند یعنی آنچه مردم در مورد شما می گویند (برندینگ، برندسازی یا خلق برند که در ذهن مشتریان و مصرف کننده یا مردم نقش می بندند) و تبلیغات یعنی آنچه شما به مردم می گویید. برای برندینگ یک تیم خبره و متخصص نیاز است که بتواند با مکتوب کردن کلیات برنامه راهبردی برند دفترچه برند را تهیه و مکتوب کند. قسمتی از دفترچه برند هویت بصری برند ، لوگو ها، المان ها، ظاهر شبکه های اجتماعی و وبسایت ها، ظاهر بیلبورها ، رنگ های سازمانی برند و غیره میباشد. دیگر قسمت های دفترچه برند شامل برنامه ها استراتژی ها، هویت برند، شخصیت برند، داستان برند و غیره می باشد.
مشاور تبلیغات، برنامههای تبلیغاتی را بر اساس نیازها و هدفهای کسبوکار ها مورد بررسی قرار میدهد و به شرکت یا سازمان کمک میکند تا راهحلهای مناسبی را برای رساندن پیام خود، معرفی خود به مردم هدف گزاری کرده و آن در راستای رسیدن به مخاطبان هدف باشد.
به طور کلی، وظایف یک مشاور تبلیغاتی و برندینگ عبارتند از:
تحلیل بازار و آنالزی رقبا: (بازاریابی و تبلیغات که با هم در حوزههایی گره خورده اند) مشاور تبلیغاتی با بررسی بازار، مشتریان و رقبا، درک عمیقی از شرایط و چالشهای بازار و نیازهای مخاطبان هدف پیدا میکند و آن را در قالب گزارشی به کارفرما منتقل میکند.
استراتژی تبلیغاتی و برندینگ: بر اساس تحلیل بازار، او به شرکت کمک میکند تا استراتژی تبلیغاتی و برندسازی مناسبی را تعیین کند. این شامل انتخاب رسانههای مناسب، برنامهریزی زمانبندی تبلیغات، تعیین بودجه و انتخاب پیامها و تاکتیکهای تبلیغاتی و خلق برند است.
طراحی تبلیغات و هویت بصری برند: مشاور تبلیغاتی ممکن است با همکاری تیمهای خلاقیت و طراحی به طراحی تبلیغاتی بپردازد، از جمله طراحی لوگو، برندهای تجاری، آگهیها و سایر ابزارهای تبلیغاتی.
ارزیابی عملکرد: پس از اجرای برنامههای تبلیغاتی، مشاور تبلیغاتی میتواند عملکرد تبلیغات را ارزیابی کند و گزارش مکتوبی به کارفرما از کارهای در حال اجرا و اقدامات صورت گرفته، یافته ها و راه حل ها ارائه دهد. در وبسایت شرکت لیست قیمت طراحی وبسایت با وردپرس را می توانید ببینید.
برنامه جامع: تهیه و ارائه برنامه جامع بازاریابی و تبلیغات که قسمتی از مارکتینگ پلن میباشد.
البته موارد بالا و شرح وظایف یک مشاور بنا به توافق طرفین یعنی کارفرما و مشاور می باشد و ممکنه از متغییر باشد.
این مطلب تبلیغاتی است.