کد خبر: 981986
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
گزارش «جوان آنلاین» از اقدام شبهه‌ناک «دیجی کالا»
هنوز یک ماه از حواشی تخفیف‌های باورنکردنی «دیجی کالا» نگذشته که این فروشگاه اینترنتی اقدام به حذف قیمت‌ها در بخش نظرات کالاهایش کرده است. مسئله‌ای که بار دیگر واقعی یا غیرواقعی بودن تخفیف‌های دیجی کالا را مطرح می‌کند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به تازگی موضوع تخفیف‌های باورنکردنی دیجی کالا حاشیه‌ساز شد و موجی از انتقادات را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. ماجرا از این قرار بود که روز «جمعه سیاه»، دیجی کالا تخفیف‌های چند ده درصدی برای برخی از کالا‌ها با نام جشنواره «این جمعه لازمت میشه» را در نظر گرفته بود. اما بسیاری از مشتریان این فروشگاه اینترنتی نسبت به تخفیف‌های دروغین آن اعتراض کرده بودند. برخی از این کاربران به بخش نظرات هر کالا اشاره می‌کردند و می‌گفتند آنچنان که در مشخصات ذکر شده در کامنت‌ها مشخص است، کالایی که دیجی در جشنواره «این جمعه لازمت میشه» را با تخفیف باورنکردنی می‌فروشد پیش‌تر با قیمت ارزان‌تری در اختیار مشتریانش قرار داده و این یعنی قیمت‌ها دست‌کاری شده است. (گزارش کامل «جوان آنلاین» از این موضوع را اینجا بخوانید.)

البته آقای موسوی، مدیر روابط عمومی دیجی کالا در این باره به خبرنگار «جوان آنلاین» گفته بود که قیمت‌ها به هیچ‌وجه دست‌کاری نشده است. موسوی در این باره اظهار کرده بود: «تاریخی که یک کاربر نظرش را ثبت می‌کند الزاما با تاریخ خرید کاربر یکی نیست. مثلا ممکن است یک کاربر امروز نظرش را ثبت کند، اما کالا را در سه ماه گذشته خریداری کرده باشد.»

او در ادامه گفته بود: «از آنجایی که دیجی کالا جشنواره‌های متعددی را در هر ماه برگزار می‌کند، ممکن است کاربر کالای خریداری شده را در جشنواره‌ای خاص و با تخفیف بسیار خوبی خریداری کرده باشد که آن قیمت ارزان نیز در بخش نظر ثبت شده‌اش توسط سایر کاربران مشاهده می‌شود و همین باعث ایجاد سوتفاهم می‌شود که قیمت‌ها و تخفیف‌های همه کالا‌های دیجی کالا دروغ است، اما واقعیت آن چیز دیگری است.»

هرچند توضیحات مدیر روابط عمومی دیجی کالا بخشی از سوتفاهم‌های ایجاد شده را برطرف می‌کرد، اما حالا در جشنواره یلدایی دیچی کالا، شاهد آن هستیم که این فروشگاه اینترنتی اقدام به حذف قیمت کالای خریداری شده مشتریان از کامنت‌ها کرده است و این مسئله شبهه ایجاد می‌کند که اگر توضیحات ارائه شده از سوی مدیر روابط عمومی دیجی کالا حقیقت داشته پس چرا به جای اصلاح آن و آگاه‌سازی مشتریان از چنین مسئله‌ای، اقدام به حذف قیمت مشتریان از بخش نظرات کرده است و به عبارتی مدیران این فروشگاه اینترنتی صورت مسئله را پاک کرده‌اند؟!

به نظر می‌رسد که باید مدیران دیجی کالا نسبت به این کار خود پاسخگو باشند و درباره علت حذف قیمت در بخش نظرات کالای این فروشگاه اینترنتی توضیح دهند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رحیم بابایی فرد
|
United Kingdom
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
من مدیر فروش یک شرکت هستم که قطعات خودرو تولید میکنه
یک فروشنده ناشناس عکس محصول شرکت ما ار گذاشته روی سایت برای فروش
ما شنیده بودیم که این فروشنده محصول اصلی را نمیفروشه و محصول فیک تقلبی میفروشه
ما یک محصول شرکت خودمان را از دیجی کالا خریدیم
بعد از ۴ روز رسید
اما توش محصولی که سفارش داده بودیم نبود
و یک محصول تقلبی برای ما ارسال شده بود !
به نظر من دیجی کالا قابل اعتماد نیست
هیچ شماره ای که یک آدم مسئول پاسخگو باشه نمیذاره !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار