کد خبر: 960467
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
محمدرحیم فاضلی‌نژاد گفت: جمعیت سالمندی تا سال ۱۴۰۵ از ۵ میلیون نفر به ۱۰ میلیون نفر تا ۱۴۳۰ خواهد رسید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدرحیم فاضلی‌نژاد با اشاره اینکه جمعیت سالمندی تا سال ۱۴۰۵ از ۵ میلیون نفر به ۱۰ میلیون نفر تا ۱۴۳۰ خواهد رسید، گفت: یک چهارم جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی شهر تهران ادامه داد: یکی از سیاست‌های جدید سازمان بهزیستی در دوره جدید شفاف سازی و بازنگری در فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان است که این موضوع در بهزیستی شهر تهران نیز مورد توجه قرار گرفته است.

فاضلی نژاد افزود: راه‌اندازی سامانه شفافیت از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است که این کار در راستای افزایش اعتماد عمومی و مشارکت آحاد جامعه است.

وی با اشاره به برنامه ریزی بهزیستی شهر تهران در ارتباط با جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: این موضوع در دستور کار قرار دارد و فاز نخست آن از اول تیر با همراهی فرمانداری در حال اجرا است.
منبع: ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
1
بدست توانای جناب روحانی و وزیران ناکارامدش از یکطرف و مجلس و نمایندگان از طرف دیگر.
دقیقا برایند این ناکارآمدی ها همین معضلات بسیار وخیم در دراز مدت است که الان در دولت روحانی اثارش نمایان شده است نه تنها مسن شدن جامعه بلکه طلاق و فساد و بیکاری و افسردگی اجتماعی و خودکشی و فلاکت های دیگر نیز در این معضل وحشتناک نهفته و خودش را نشان میدهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
0
1
به ثمر رسیدن یکی از قدیمی ترین و مهم‌ترین پروژه های به زانو در آوردن ایران اسلامی .. از بین بردن نسل جوان با ازدیاد مواد دخانی و ارزان در اختیار آنها قرار دادن، تبلیغ و تشویق با سلبریتی های قلیان و سیگار بدست در فیلم ها و نمایش های انچنانی! ...تشویق مردم به نداشتن فرزند و یا تک فرزندی!! کمک به روی کار آمدن دولتی ناکارآمد و ویرانگر توانمندی های کشور و بسط فقر عمومی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار